Бан на социалните мрежи за деца. Ще проработи ли?
Забраната, която ще обхване платформи като X, TikTok, Facebook и Instagram
Ето кои са 10-те най-скъпи, създавани някога
Гримът е неизменна част от ежедневието на жените, включително и избора на червило. То трябва да бъде съобразено с цвета на кожата, както и с предпочитанията на всяка една дама.
В наши дни изобилието от червила е огромно в резултат на конкуренцията на козметичните компании. Има обаче и такива, за които трябва да посегнете към банковата си сметка, ако искате да ги имате. Ето кои са 10-те най-скъпи в историята:
10. “Bond №9 Refillable”
Тази американска марка е добре известна със своите парфюми, но нейните стилни червила са също толкова желани. Гамата "Bond №9" е перфектната комбинация за стил в допълнение към най-добрите съставки. Представена през 2019 г., тя предлага 18 различни цвята за устни, които са кръстени на популярни улици в Ню Йорк. Поставено в характерен за марката калъф, който е във формата на папионка, на етикета на това червило е сумата от $105.
9. “La Bouche Rouge Passhion”
Това е зашеметяващо тъмно червено матово червило, което е създадено специално за луксозния универсален магазин “Бергдорф Гудман”, в Манхатън. Подходящо е за всеки тон на кожата. Дело е на директора на фирмата Линда Фарго и се характеризира с висока устойчивост.
Неговата обвивка е направена от естествени материали, дело на френската “Ла Буус Руж”, с която фирмата работи. Лишена е от пластмаса и може да се използва многократно. Стойността на това червило е $164.
Силен оттенък, маслена мека текстура и прекрасна кутия - с това се отличава “Valdé Beauty Soar”. Достатъчно е само едно нанасяне, за да може това червило да придаде страхотен блясък към всяко облекло. Опаковката му напомня съкровище с инкрустирано огледало, защитна торбичка от изкуствен велур с магнитно закопчаване и персонализирана картичка с интересна мантра. Предлага се в четири нюанса, като се усеща като втора кожа срещу $199.
Луксозната линия “31 Le Rouge” е показана за първи път от известната марка "Шанел" през септември. Тя носи името на емблематичния адрес на фирмата - “31 Ру Камбон” в Париж. Колекцията включва 12 нюанса, вдъхновени от известната дизайнерка Коко Шанел. Стъкленият му калъф е поставен в капитонирана обвивка, а всичко това си има цена от $150.
В лигата на луксозните продукти за грим и скъпите червила, Герлен държи неопровержима позиция с изящно майсторство. “Rouge G Lucky Bee” е чудесен пример за това. В изработването му са използвани хиалуронова киселина и смола гугал, които правят устните хидратирани и гладки. Маслото от жожоба и манго предлагат незабавен и дълготраен комфорт, докато сребърните микрокристали имат отразяваща сила, което създава интензивен и сияен цвят. Това червило се продава с опаковка с двойно огледало, направена от прочутия бижутер Лоренц Баумер, който го украсява и с малки скъпоценни камъни. Всичко това срещу $290.
Френският дизайнер Кристиан Лубутен продава едно от най-стилните си червила почти като бижу. Комплектът от три изискани нюанса на Роудж Лубутен е създаден да допълва всеки тон на кожата. “Кофрет” има версии в “Silky Satin”, “Velvet Matte” и “SooooO…Glow”. Точно като червените обувки на токчета, марката е превърнала червеното червило в изящно удоволствие. Трите цвята са свързани със златна верижка и поставени като зашеметяваща огърлица. За да го получи, една дама ще трябва да се раздели с $300.
Елегантно, вечно, изящно и ценно - тези думи точно описват това скъпо червило. Двете гами червено - "Нолита" и "Медисън Авеню" - всяка със собствен набор от цветове го правят задължително за всеки ценен момент. Всеки стик е сътворен от луксозна, високоефективна формула, съчетана с най-добрите висококачествени материали и иновативна технология. Запазени в емблематичната злата опаковка на марката, която е обсипана с ръчно апликирани рубинени камъни “Сваровски” или кристално чисти камъни, червилата "Bond №9" са пищни, жизнени или с една дума шик, който можете да имате срещу $400.
3. Червило “Dior Rouge Premier”
То е с екстракти от хибискус и 24-каратово злато. Има мирис на чай ройбос и бергамот. Червилото се предлага в 12 специални нюанса. Една от уникалните му характеристики е, че може да се пълни многократно, което е важно, като се има предвид, че калъфът, в който е поставен, се предлага в ограничени количества. Цилиндричният керамичен обков, който държи червилото, е покрит с щампа “Toile de Jouy”, напомняща за оригиналния бутик на фирмата. Творение е на френската компания за луксозен порцелан “Бернардау”. Едно такова червило е с цена от $500.
Герлен пуска през 2007 г. специален стик на удивителната цена от $62 000. Гримьорът Оливие Ешодмезон и Ерве ван дер Стратен започват работа по тази линия през 2005 г., а само 24 месеца по-късно тя се предлага в 15 различни цвята. Страхотната кутия е причината цената му да скочи до небето. Изработена е от 110 грама 18-каратово злато и е обсипана със 199 диаманта, които възлизат на 2.2 карата. Кутийката за червилото позволява персонализиране със скъпоценни камъни като изумруди и рубини.
Най-добрият грим за любителите на красотата с вкус към лукса. Въпреки че вече не е налично, това червило оглавява класацията, заради умопомрачителната си цена за единична бройка - $14 млн. Интересното е, че е придружено от спирала в комплект. Въпреки че всеки стик от него съдържа 110 грама чисто 18-каратово злато, скъпоценната торбичка открадва шоуто. Тя е обсипана с 2500 сини и 1200 розови диаманта, позволявайки персонализирано гравиране на име или дори кратко послание.
Забраната, която ще обхване платформи като X, TikTok, Facebook и Instagram
От компанията потвърдиха за проблем в световен мащаб
През тази година 75,9 % от регистрираните автомобили са бензинови