
Цветята на сватбата на Джеф Безос струват 45 години труд на служител в Amazon
Според Forbes, цената на тържеството, възлиза на над 20 милиона долара
Потребителите ще получават персонализирана информация
Meta Platforms представи днес нова функция на онлайн приложението си, наречена WhatsApp Channels, съобщи Ройтерс, цитиран от БТА.
Американската технологична корпорация обяви, че WhatsApp Channels ще допринесе за превръщането на WhatsApp в "платформа за персонализирани съобщения".
Потребителите на новата функция на приложението ще могат да получават персонализирана информация, свързана с "техните хобита, с любимите им отбори, съобщения от властите в района, в който се намират, както и други новини".
Потребителите, които имат свои онлайн последователи, ще могат чрез WhatsApp Channels да споделят с тях "текстови съобщения, снимки, видеоклипове, стикери и анкети", според публикация в блог, посветен на WhatsApp, цитирана от theverge.com.
Телефонните номера и друга лична информация на тези, които използват новата функция на WhatsApp, няма да бъдат видими за другите потребители.
Онлайн функцията WhatsApp Channels ще бъда достъпна първо в Сингапур и Колумбия. Сред партньорите на Meta Platforms, които участват в представянето й, са Световната здравна организация (СЗО) и футболните клубове - Барселона и Манчестър Сити.
Според Forbes, цената на тържеството, възлиза на над 20 милиона долара
Компаниите са топ 100 в Централна и Източна Европа
Над 108 000 домакинства в Румъния са сменили доставчиците си на електроенергия през юни