
Цветята на сватбата на Джеф Безос струват 45 години труд на служител в Amazon
Според Forbes, цената на тържеството, възлиза на над 20 милиона долара
Клиенти в социалните медии заявиха, че са получили три последователни имейла, в които им се благодари за покупките от Google Play и други приложения, въпреки че никога не са ги купували
Представителите на отдела за обслужване на клиенти на Amazon са обработили вълна от запитвания от клиенти, които са получили подозрителни и объркващи имейл потвърждения за покупки на карти за подарък, които не са направили, пише CNBC.
Клиенти в социалните медии заявиха, че са получили три последователни имейла, в които им се благодари за покупките на карти за подаръци от Google Play, Mastercard и Hotels.com, въпреки че никога не са ги купували.
"Грешка в системата ни доведе до изпращане на имейл за потвърждение на поръчката на клиенти, които не са закупили карта за подарък. Изпращаме имейли на тези клиенти, за да ги информираме за грешката и да се извиним за неудобството", пише говорител на Amazon в имейл до CNBC.
Клиентите, които са получили фалшивите имейли, не трябва да предприемат никакви допълнителни действия.
Имейлите на Amazon съдържаха и параграф, предупреждаващ потребителите за измами с карти за подарък: "Съществуват различни схеми, при които измамници се опитват да подлъжат други хора да плащат с карти за подаръци от известни марки."
Съобщенията накараха клиентите да се притесняват, че хакер може да е получил достъп до финансовата им информация и да е купил тези карти за подаръци.
Според Forbes, цената на тържеството, възлиза на над 20 милиона долара
Компаниите са топ 100 в Централна и Източна Европа
Над 108 000 домакинства в Румъния са сменили доставчиците си на електроенергия през юни