1 USD
1.72244 BGN
Петрол
66.62 $/барел
Bitcoin
$84,806.5

Изпълнителният директор на Instagram даде 3 съвета за повече гледания

Той заяви, че целта на платформата е да награждава оригиналното съдържание

Повече гледания на съдържанието на инфлуенсър обикновено водят до увеличени приходи от реклами или по-силна позиция при преговори с брандове. В индустрията тази метрика, която измерва броя на уникалните акаунти, които виждат дадено съдържание, често се нарича „обхват“ (reach).

„Хората винаги искат повече обхват“, каза Адам Мосери, главният изпълнителен директор на Instagram, в скорошен подкаст, цитиран от Business Insider.

Според него платформата има за цел да награждава оригиналното съдържание, създадено от криейтъри и да помогне на по-малките създатели да се откроят и изградят аудитория в приложението.

Изберете магазин

Разгледай онлайн нашите промоционални брошури

Цените са валидни за периода на акцията или до изчерпване на наличностите. Всички цени са в лева с включен ДДС.
Advertisement

„Искаме Instagram да стане по-добър и по-бърз в създаването и разпространяването на трендове. Все още отнема твърде много време нещата да „избухнат“ в Instagram“, добави той.

Мосери обясни и основните приоритети на платформата, като сподели и няколко насоки, които дават поглед върху бъдещото развитие на Instagram и начините, по които създателите могат да се адаптират към тези промени.

„Това, което винаги се опитваме да направим, е да открием нещо, което не само е полезно за създателите на съдържание, но и за обикновените потребители“, каза Мосери, подчертавайки, че всяка нова идея трябва да бъде „добра и за Instagram“.

Ето и три ключови съвета от изпълнителния директор на Instagram:

Основният фийд на Instagram е „най-важното място за публикуване“

Адам Мосери обясни, че само малка част от обикновените потребители публикуват в основния фийд на Instagram през деня, което означава, че създателите на съдържание са основният източник на материали в този фийд.

Публикуването в основния фийд позволява на създателите да достигнат до повече хора, в сравнение със сторитата, които са основно за лични взаимодействия с приятели (подобно на директните съобщения).

Директните съобщения (DMs) са важен канал за споделяне на съдържание

Мосери многократно е подчертавал, че в директните съобщения потребителите най-често споделят снимки и видеа помежду си в Instagram.

През последната година платформата добави над 20 нови функции към DMs. Директните съобщения вече не са само пространство за лични разговори — те също така помагат на алгоритъма на Instagram да разпознава кое съдържание се споделя.

„Споделянията“ — когато някой изпрати съдържание чрез DM или в сторита — са един от основните показатели, които създателите трябва да следят, за да разберат какъв обхватът им.

Попитан дали Instagram придава по-голямо значение на споделянията в DMs или сторита, Мосери отговори, че платформата цени и двете „относително еднакво“, но подчерта важността на директното споделяне.

„Ако ми изпратиш нещо и ми кажеш: „мисля, че ще ти хареса“, това има много по-голямо значение“, допълни той.

Instagram усилва усилията си в SEO

„Ние се стремим да подобрим видимостта на съдържанието на създателите в Instagram в резултатите от търсене в Google и други търсачки, защото вярвам, че това е печелившо за всички“, сподели Мосери.

Той обясни, че за това работи малък, но ефективен екип. Освен това Instagram ще трябва да направи много, за да подобри собствената си търсачка, която не е толкова ефективна в сравнение с тази на основния му конкурент — TikTok.

Мосери призна, че търсенето в приложението не е особено добро, но увери, че компанията е подсилила усилията си и ще пусне нови функции през следващите месеци.

Една от промените ще бъде добавянето на бутон за препоръчано търсене в секцията с коментари под публикациите, подобен на този в TikTok.

В момента Instagram базира търсенето на съдържанието на самата публикация (видео, снимка или описание), но следващата версия ще използва и информация от коментарите под постовете.

„Понякога наистина интересният контекст не е в самото съдържание, а в обкръжаващите го коментари“, поясни Мосери.

Последвайте businessnovinite.bg в INSTAGRAM 

Последвайте businessnovinite.bg във FACEBOOK

Последвайте businessnovinite.bg в LINKEDIN

Съдържанието е информативно и не представлява консултация, препоръка или съвет за вземане на инвестиционно решение.

Последни публикации

Бизнес Видео Подкаст

Виж всички предложения от брошурата тук