Бан на социалните мрежи за деца. Ще проработи ли?
Забраната, която ще обхване платформи като X, TikTok, Facebook и Instagram
Новият канал ще работи на корейски език и ще стартира като 90-дневен проект
YouTube ще пусне първия си официален видеоканал за търговия на живо в Южна Корея на 30 юни, съобщи агенция Yonhap в сряда, цитирана от Reuters.
Южна Корея вече има процъфтяващ търговски бизнес за стрийминг на живо, ръководен от технологичния гигант Naver, което го прави основен тестов пазар за глобалния пазар.
Новият канал ще работи на корейски език и ще стартира като 90-дневен проект. В началото ще предостави платформа за търговия на компании като се планира да предава на живо съдържание за пазаруване от около 30 марки.
„Може да експериментираме с различни функции на YouTube Shopping от време на време“, каза говорител на YouTube, без да дава подробности за това, което предстои.
Тъй като приходите от реклами в YouTube са засегнати от ограничаването на разходите на рекламодателите и конкуренцията от платформи като TikTok, главният бизнес директор на Google Филип Шиндлер каза през февруари, че има „много потенциал за улесняване на хората да пазаруват от създателите, марките и съдържанието, което обичат“.
Предвижда се пазарът за търговия на живо в Южна Корея да нарасне до 10 трилиона вона (7,7 млрд. долара) тази година от 2,8 трилиона вона през 2021 г., като в момента Naver държи около 60% пазарен дял, според Kyobo Securities.
Забраната, която ще обхване платформи като X, TikTok, Facebook и Instagram
От компанията потвърдиха за проблем в световен мащаб
През тази година 75,9 % от регистрираните автомобили са бензинови