
Цените на едро: Ягодите поевтиняват със 17%
Краставиците отново поскъпват
Най-безумните претенции на туристите към агенциите по време на сафари
"Не."
Това е една от най-мръсните думи в гостоприемството и бизнеса на туристическите агенции, но пътешествениците може да я чуват по-често в наши дни.
Туристическата агенция Discover Africa трябва да го каже, когато потенциални клиенти попитаха дали малкият им син може да язди лъв, докато са на сафари.
„Когато казахме „не“ на язденето на лъв, гостът попита какви други диви животни би могъл да язди“, каза Сюзън Суанпол, старши консултант по пътуванията в Discover Africa пред CNBC.
В крайна сметка пътниците решили да не пътуват с компанията, като казали, че „ще отидат в Индия, където синът им ще може да язди тигър“.
Това е едно от най-странните искания, които агенцията получава през годините. Но има още много.
Една японска компания иска японска храна, приготвена с японски съставки от японски готвачи, за около 6000 гости за шест седмици около Световното първенство по футбол през 2010 г. в Южна Африка.
Също така те имат гост, който е искал нов, неотворен буркан с фъстъчено масло да присъства на всяко негово хранене по време на 18-дневно сафари в пустинята Калахари и Ботсвана.
Една двойка пък поискала възглавница с пух от лявата страна на леглото и възглавница с дунапрен отдясно им се обажда в 10 часа вечерта, за да каже, че местата на възглавниците са били смесени.
„Попитах дали могат сами да си разменят възглавниците, тъй като беше късно и персоналът вече си беше легнал“, казват от агенцията.
“Отговорът беше не. Искаха да накарам управителя на лагера да отиде в палатката им, за да им смени възглавниците".
Краставиците отново поскъпват
Актьорът има привилегията да се вози в ултраскъпи коли
Тук дрехите са забранени, но и интимностите на обществени места също