Туристически агенции: “Не, не можете да яздите лъв на сафари”

Свят

Най-безумните претенции на туристите към агенциите по време на сафари

"Не."

Това е една от най-мръсните думи в гостоприемството и бизнеса на туристическите агенции, но пътешествениците може да я чуват по-често в наши дни.

Туристическата агенция Discover Africa трябва да го каже, когато потенциални клиенти попитаха дали малкият им син може да язди лъв, докато са на сафари.

Снимка: Reuters

„Когато казахме „не“ на язденето на лъв, гостът попита какви други диви животни би могъл да язди“, каза Сюзън Суанпол, старши консултант по пътуванията в Discover Africa пред CNBC.

В крайна сметка пътниците решили да не пътуват с компанията, като казали, че „ще отидат в Индия, където синът им ще може да язди тигър“.

Това е едно от най-странните искания, които агенцията получава през годините. Но има още много.

Снимка: Reuters

Една японска компания иска японска храна, приготвена с японски съставки от японски готвачи, за около 6000 гости за шест седмици около Световното първенство по футбол през 2010 г. в Южна Африка.

Също така те имат гост, който е искал нов, неотворен буркан с фъстъчено масло да присъства на всяко негово хранене по време на 18-дневно сафари в пустинята Калахари и Ботсвана.

Една двойка пък поискала възглавница с пух от лявата страна на леглото и възглавница с дунапрен отдясно им се обажда в 10 часа вечерта, за да каже, че местата на възглавниците са били смесени.

„Попитах дали могат сами да си разменят възглавниците, тъй като беше късно и персоналът вече си беше легнал“, казват от агенцията.

Снимка: Reuters

“Отговорът беше не. Искаха да накарам управителя на лагера да отиде в палатката им, за да им смени възглавниците". 

Последни публикации

Бизнес Видео Подкаст