1 USD
1.80844 BGN
Петрол
74.95 $/барел
Bitcoin
$83,391.8

Служителите от Gen Z се страхуват от телефонни разговори – налага се да бъдат обучавани

В бъдеще основните задачи, изпълнявани от служители от поколението Z, ще бъдат извършвани от компютри

Служителите от поколението Z в една от най-големите финансови компании във Великобритания ще бъдат обучавани да водят разговори по телефона, тъй като младите работници се страхуват да говорят по устройствата си, пише Daily Mail.

Новото обучение е направено от Forvis Mazars в отговор на опасенията, че „дигиталното поколение“ няма достатъчно комуникационни умения, за да работи в бизнес среда.

Обучението ще включва уроци за водене на „предизвикателни“ разговори по телефона и ще обхваща теми като „изграждане на взаимоотношения“. Служителите ще практикуват вдигане на телефона и участие в срещи с клиенти.

Изберете магазин

Разгледай онлайн нашите промоционални брошури

Цените са валидни за периода на акцията или до изчерпване на наличностите. Всички цени са в лева с включен ДДС.
Advertisement

Компанията стартира „цялостна програма за обучение и развитие“ тази година. Стъпката е в отговор на опасенията, че представителите на поколението Z, навлизащи на работното място, предпочитат да комуникират чрез текстови съобщения или имейли, тъй като нямат опит в директните телефонни разговори.

Виктория Бари, ръководител на обучителния отдел в Berry Recruitment Group, заяви, че младите хора, които започват работа, са ужасени от телефонните разговори.

 „Определено има поколенческа разлика, а за по-младите и по-неопитни консултанти имейлите и съобщенията са първият избор за комуникация. Но разговорът с хората остава най-ефективният метод за изграждане на взаимоотношения, което е основен градивен елемент в продажбите“, казва тя.

Компанията предвижда, че в бъдеще основните задачи, изпълнявани от служители от поколението Z, ще бъдат извършвани от компютри.

Проучване показва, че затрудненията на поколението Z с телефонните разговори не се ограничават само до работното място.

Младите хора възпрепятстват усилията на Великобритания да събира точни данни за кризата с безработицата, защото отказват да отговарят на телефонни обаждания.

В резултат на това Службата за национална статистика (ONS) промени методологията си за проучвания, като започна да разчита повече на онлайн формати.

През май изследване установи, че една трета от британците изпадат в паника, когато телефонът им звънне неочаквано, а много хора дори не отговарят на обаждания.

Последвайте businessnovinite.bg в INSTAGRAM

Последвайте businessnovinite.bg във FACEBOOK

Последвайте businessnovinite.bg в LINKEDIN

Съдържанието е информативно и не представлява консултация, препоръка или съвет за вземане на инвестиционно решение.

Последни публикации

Бизнес Видео Подкаст

Виж всички предложения от брошурата тук