Най-великите хотели и курорти в света за 2025 г.
Някои от тях са истински съкровища
Свят
В пика си в края на 2000-те години Уудс печели по 100 млн. долара годишно извън игрището, съобщава Forbes
Тайгър Уудс все още ще играе голф със запазената си марка - червено поло, макар и изработено от друга компания.
Миналия месец Уудс се раздели с Nike след 27 години, но обяви ново партньорство с TaylorMade Golf, пише Business Insider.
Уудс отдавна използва стикове TaylorMade. Компанията наскоро подаде и заявки за търговска марка за марката Sun Day Red на Уудс - намек за червеното, което той носи при голф всяка неделя в знак на почит към майка си, която казвала, че това е неговият "силен цвят", според Associated Press.
Той дебютира с новата визия на турнира Genesis Invitational в Ривиера в Лос Анджелис, като носеше бяла качулка от линията. Марката официално стартира през май.
Съобщението дойде изненадващо за някои познавачи на голфа, които прогнозираха сътрудничество с Greyson Clothiers. Имаше намеци, че Уудс ще се обърне към компанията за следващото си партньорство. През уикенда 14-годишният син на Уудс - Чарли, е бил забелязан да носи някои от дрехите на Greyson, съобщи Sports Illustrated.
Уудс сподели снимка в Инстаграм, а феновете побързаха да отбележат, че върху ръкавицата му се вижда новото лого на Sun Day Red.
Уудс изигра всичките четири кръга на неофициалния турнир Hero World Challenge през декември - първото му състезание от близо осем месеца, докато се възстановяваше от операция на глезена след "Мастърс". Той е домакин на тазгодишния турнир Genesis Invitational в PGA Tour.
Блестящата кариера на Уудс след победата му на Мастърс през 1997 г. се допълва единствено от способността му да печели милиони от спонсорски договори. В пика си в края на 2000-те години Уудс печели по 100 млн. долара годишно извън игрището, съобщава Forbes.
Някои от тях са истински съкровища
Една история за истински късмет
Преди да се появят електрическите светлини, семействата осветявали коледните си елхи със свещи