Никола Минков: „Черният петък“ в България вече е по цял месец (ВИДЕО)
Потребители си поръчват еднакви продукти за проба и после ги връщат, което е проблем за бизнеса
В пика си в края на 2000-те години Уудс печели по 100 млн. долара годишно извън игрището, съобщава Forbes
Тайгър Уудс все още ще играе голф със запазената си марка - червено поло, макар и изработено от друга компания.
Миналия месец Уудс се раздели с Nike след 27 години, но обяви ново партньорство с TaylorMade Golf, пише Business Insider.
Уудс отдавна използва стикове TaylorMade. Компанията наскоро подаде и заявки за търговска марка за марката Sun Day Red на Уудс - намек за червеното, което той носи при голф всяка неделя в знак на почит към майка си, която казвала, че това е неговият "силен цвят", според Associated Press.
Той дебютира с новата визия на турнира Genesis Invitational в Ривиера в Лос Анджелис, като носеше бяла качулка от линията. Марката официално стартира през май.
Съобщението дойде изненадващо за някои познавачи на голфа, които прогнозираха сътрудничество с Greyson Clothiers. Имаше намеци, че Уудс ще се обърне към компанията за следващото си партньорство. През уикенда 14-годишният син на Уудс - Чарли, е бил забелязан да носи някои от дрехите на Greyson, съобщи Sports Illustrated.
Уудс сподели снимка в Инстаграм, а феновете побързаха да отбележат, че върху ръкавицата му се вижда новото лого на Sun Day Red.
Уудс изигра всичките четири кръга на неофициалния турнир Hero World Challenge през декември - първото му състезание от близо осем месеца, докато се възстановяваше от операция на глезена след "Мастърс". Той е домакин на тазгодишния турнир Genesis Invitational в PGA Tour.
Блестящата кариера на Уудс след победата му на Мастърс през 1997 г. се допълва единствено от способността му да печели милиони от спонсорски договори. В пика си в края на 2000-те години Уудс печели по 100 млн. долара годишно извън игрището, съобщава Forbes.
Потребители си поръчват еднакви продукти за проба и после ги връщат, което е проблем за бизнеса
Забраната, която ще обхване платформи като X, TikTok, Facebook и Instagram
От компанията потвърдиха за проблем в световен мащаб