Никола Минков: „Черният петък“ в България вече е по цял месец (ВИДЕО)
Потребители си поръчват еднакви продукти за проба и после ги връщат, което е проблем за бизнеса
Въпреки че през 2022 г. потреблението на домакинствата надхвърли нивата, отпреди пандемията, определени категории все още изостават
Крайните потребителски разходи на домакинствата в Европейския съюз са се увеличили с 4,7 процента през 2022 г. в сравнение с предходната година, като са били с 1 процент по-високи и от нивата през предпандемичната 2019 г. Това показват най-новите данни на европейската статистическа агенция Евростат, публикувани днес на страницата й, цитирани от БТА.
През миналата година се е наблюдавало значителен ръст на потреблението на стоки и услуги след безпрецедентното им намаление през 2020 г., свързано с пандемията от КОВИД-19.
В сравнение с 2021 г. през 2022 г. разходите на домакинствата от ЕС:
Потреблението на домакинствата през предходната година спрямо 2021 г. расте във всички категории с изключение на хранителни стоки и безалкохолни напитки (-3,1 процента) и алкохолни напитки, тютюн и наркотични вещества (-1 процент).
Въпреки че през 2022 г. потреблението на домакинствата надхвърли нивата, отпреди пандемията, определени категории все още изостават.
Потреблението на домакинствата през миналата година все още бе под обемите от 2019 г. в транспортния сектор (-7,8 процента), сектор "ресторанти и хотели" (-2,4 процента) и в образователната сфера (-1,5 процента).
Потребители си поръчват еднакви продукти за проба и после ги връщат, което е проблем за бизнеса
Забраната, която ще обхване платформи като X, TikTok, Facebook и Instagram
От компанията потвърдиха за проблем в световен мащаб