"Силвър Стар" с рекордна година: Продажбите на Mercedes-Benz у нас са отбелязват ръст
70% от доставените нови леки автомобили са SUV
Очакваната цена на един такъв проект е около 20 трилиона долара
Представете си, че можете да пътувате между САЩ и Обединеното кралство за по-малко от час - можете дори да пътувате до работното място за това време.
Е, това може един ден да стане реалност, с предложения за създаване на трансатлантически тунел, свързващ Ню Йорк и Лондон, пише Unilad.
Понастоящем най-бързият начин за летене между Ню Йорк и Лондон е по въздух, като полетите отнемат средно около осем часа. Така че идеята да можете да съкратите времето за пътуване до само 54 минути, със сигурност е привлекателна - но това ще струва много пари.
Предполага се, че проектът ще струва 19,8 трилиона долара, като тунелът се простира на 3400 мили.
Смята се, че проектът ще отнеме десетилетия, за да бъде завършен, поради огромното количество работа, която ще бъде необходима за създаването на тунел, който се простира толкова далеч.
За контекст, тунелът под Ламанша, който свързва Англия с Франция, е дълъг само 23,5 мили и дори това отне шест години.
И така, как изобщо ще работи?
Е, има няколко идеи, които се предлагат, включително изграждането му под морското дъно, докато друго предложение е да се носи над Атлантическия океан.
Съобщава се, че благодарение на вакуумната технология влаковете могат да се движат през тунела със скорости над 3000 мили в час, което ще намали времето за пътуване до под час.
Идеята за използване на реактивно задвижване също е предложена, където тягата на двигателя се произвежда от бързо движеща се струя течност. Това обаче ще изисква 18-минутен период на забавяне, за да се гарантира, че влакът пристига безопасно до местоназначението си.
Въпреки предложенията, в момента няма планове, които да се разглеждат от правителствата в Америка или Обединеното кралство, но това не означава, че това не може да бъде възможност в бъдеще.
Хората от Reddit обаче посочиха, че ако тунелът някога бъде създаден, цените на билетите вероятно ще бъдат огромни.
70% от доставените нови леки автомобили са SUV
Първата дама на САЩ често подкрепя американски дизайнери
Продажбите намаляват дори във Франция - до 118 млн. бутилки