
След 156 години: Крал Чарлз спира кралския влак, за да пести пари
Кралският влак скоро ще напусне гарата за последен път
От съображения за безопасност батериите на електромобилите могат да имат максимално ниво на зареждане само 40 %
Ограниченията за зареждане вече се прилагат за батериите на електрическите автомобили и хибридите с възможност за включване към електрическата мрежа на гръцките фериботи. С други думи, повечето фериботи вече не приемат напълно заредени електрически превозни средства, пише electrive.com.
Според германския автомобилен клуб ADAC новата наредба, издадена от гръцкото Министерство на корабоплаването и островната политика, която е в сила от средата на април, вече се прилага от големите гръцки корабни компании. От съображения за безопасност батериите на електромобилите могат да имат максимално ниво на зареждане само 40 %. Акцентът тук е поставен върху батериите на чисто електрически превозни средства, както и на хибридни превозни средства, които се зареждат от електрическата мрежа.
Експертите на ADAC не виждат доказателства, че електрическите превозни средства са по-склонни да представляват опасност от пожар, отколкото превозните средства с двигатели с вътрешно горене. В съобщението си за пресата автомобилният клуб пише: „Pазбира се, никога не може да бъде напълно изключено, че даден автомобил ще се самозапали поради дефект - но това се отнася за всички видове задвижвания.“
Кралският влак скоро ще напусне гарата за последен път
Устойчивата кожа от динозавър може да намери приложение и в автомобилната индустрия
Как работи технологията?