Той бе шампион във Формула 1, а сега набира милиони за нов фонд за рисков капитал
От Формулa 1 до Силициевaтa долинa: Нико Розберг влизa в светa нa рисковия кaпитaл
Средно цените на менютата в ресторантите в САЩ са се повишили със 7% през трите месеца на 2021 г.
Веригите за бързо хранене McDonald’s и Chipotle Mexican Grill съобщават, че клиентите им избират все по-евтини продукти от менюто и посещават ресторантите им по-рядко.
Резултатите са за второто тримесечие на годината.
По-рано ръководителите на McDonald’s също казаха, че някои клиенти с ниски доходи са преминали към менюто с изгодни цени или са се отказали от комбинирани ястия, за да спестят пари.
Средно цените на менютата в ресторантите в САЩ са се повишили със 7% през трите месеца, приключващи през май, в сравнение с периода отпреди година, според NPD Group.
През същия период потребителите от домакинства с доход под 75 000 долара са намалили посещенията си в заведения за бързо хранене с 6%, каза фирмата за пазарни проучвания.
Изпълнителните директори на ресторанти, включително McDonald’s Крис Кемпчински, посочиха разликата в нарастващите цени на хранителните стоки и ястията в ресторантите като предимство за заведенията за бързо хранене.
Цените на храните САЩ са се покачили с 12,2% през последните 12 месеца, а тези в ресторантите със 7,7%, според индекса на потребителските цени на Бюрото по трудова статистика.
Исторически погледнато, веригите за бързо хранене са се справяли добре по време на забавяне на икономиката, тъй като клиентите се пренасочват към по-евтини опции, без да пропускат изобщо да се хранят навън.
От Формулa 1 до Силициевaтa долинa: Нико Розберг влизa в светa нa рисковия кaпитaл
Замърсяването става по-сериозно и е през цялата година, показват данни на организацията
Как да намерите най-изходните оферти?