Коронацията на крал Чарлз III струва на данъкоплатците 72 млн. паунда
52 % от лондончани не смятат, че коронацията трябва да се плаща от данъкоплатците
Тя беше изключително популярна сред децата преди четвърт век
Производителят на играчки Hasbro връща емблематичната роботизирана играчка Фърби, съобщава BBC. Поради слаб интерес тя беше изтеглена от пазара през 2016 г.
Фирмата се надява новото поколение деца да "открият собственото си любопитно малко създание". Новото Фърби има познатите светещи очи, жълт клюн и цветна козина. Освен това говори безсмислено и реагира на прегръдки, потупвания и гъделичкания.
Новината идва на фона на спад в търсенето, пред който е изправена индустрията на играчките.
„През последните няколко години направихме много изследвания, за да разберем какво биха искали децата да видят в новото Фърби“, каза Кристин Маккей, вицепрезидент и генерален мениджър в Hasbro.
Новата играчка е програмирана да има повече от 600 отговора. То може да реагира на команди, да имитира звуци, да танцува и да бъде „хранено“.
Фърби, който първоначално беше пуснат на пазара през 1998 г., бързо стана популярен по целия свят. През първите три години след появата му са продадени над 40 млн. броя по данни на компанията производител Hasbro. Първото Фърби имаше инфрачервени очи, които му позволяваха да комуникира с други играчки от същия вид.
В новия му вариант неговите инфрачервени очи са заменени с два малки LCD екрана. Hasbro също така са разработи приложение за смартфони и таблети, което може да превежда бърборенето на Фърби на английски. Повторното пускане на играчката на пазара идва в момент, в който производителят се опитва да увеличи слабите продажби.
За първите три месеца на годината производителят на емблематичните настолни игри Monopoly отчете 14% спад в нетните приходи, като продажбите на NERF бластерите, Play-Doh и играчките Peppa Pig спадат.
52 % от лондончани не смятат, че коронацията трябва да се плаща от данъкоплатците
Дизайнът се основава на руска междуконтинентална балистична ракета
Потребители си поръчват еднакви продукти за проба и после ги връщат, което е проблем за бизнеса