1 USD
1.72426 BGN
Петрол
61.43 $/барел
Bitcoin
$96,286.1

Дъщерята на Бил Гейтс създаде приложение за дрехи втора употреба

Свят

Тя не желае проектът да бъде финансиран от семейството й

Модната индустрия е вторият по големина източник на парникови газове и замърсители на околната среда в света — веднага след петролната и газовата индустрия. Тя е също така свързана с огромно количество отпадъци и свръхпроизводство, като вече е създала достатъчно облекло, за да облече следващите шест поколения.

Сега обаче две наскоро завършили "Станфорд" студентки са решени да се опитват да направят модата по-устойчива, като подобрят пазаруването на дрехи втора употреба.

Фийби Гейтс - дъщерята на Бил Гейтс - и София Киани пуснаха Phia — приложение и уеб инструмент, който събира на едно място опции за пазаруване на дрехи втора употреба и нови артикули от различни онлайн източници.

Изберете магазин

Разгледай онлайн нашите промоционални брошури

Цените са валидни за периода на акцията или до изчерпване на наличностите. Всички цени са в лева с включен ДДС.
Advertisement

„Това е като Google Flights, но за мода. Phia ти намира най-добрата цена с едно кликване… и ти позволява много лесно да сравняваш цените“, каза Киани.

Това не е първото постижение на двете момичета. Киани е основател на най-голямата младежка организация за климата в света — Climate Cardinals, и е най-младият съветник към Организацията на обединените нации. Гейтс е била стажантка в British Vogue и вече е разпознаваем глас в защита на репродуктивните права, изнасяйки речи на събития като Global Citizen. Тя също е носител на приза „Шампион на годината“ на Reproductive Freedom for All за миналата година.

Двете споделят, че сега за тях Phia е основен приоритет и целта им не е само да променят начина, по който хората пазаруват, а и да бъдат по-прозрачни относно преживяването да си млад предприемач.

В началото на април те стартираха и подкаста The Burnouts в мрежата Unwell Network на Алекс Купър (основател на подкаста Call Her Daddy), в който разказват за своя път в предприемачеството.

Докато подкастът разкрива предизвикателствата и реалността на създаването на нещо ново, той също така е пуснат на платформа с над 34 милиона слушатели — много от които са млади жени, част от целевата аудитория на Phia. Да говорят за себе си се оказва отлична реклама за модното приложение.

„Много ключов елемент от маркетинга е този растеж, воден от самите основатели, и свалянето на завесата, за да покажем какво е всъщност да си предприемач и да учиш в движение“, коментира Гейтс.

Макар че Гейтс е горда със семейството си, тя подчертава, че е фокусирана върху това да изгради собствено име в технологичния свят — и е много по-склонна да говори за своята работа, отколкото за тази на близките си.

Дъщерята на Бил Гейтс отбеляза, че когато са набирали средства за Phia, тя не се е обърнала за помощ към родителите си (списъкът на инвеститорите е поверителен, но е ясно, че Крис Дженър е сред тях).

„Не искаме това да е проект, финансиран от семейството ми — искаме да бъде истинска компания. Това е много важно за нас… въпреки че имам огромни привилегии, идвайки от такова семейство, става въпрос за продукт, който трябва да се докаже сам.“, заяви Гейтс.

Последвайте businessnovinite.bg в INSTAGRAM

Последвайте businessnovinite.bg във FACEBOOK

Последвайте businessnovinite.bg в LINKEDIN

Съдържанието е информативно и не представлява консултация, препоръка или съвет за вземане на инвестиционно решение.

Бизнес Видео Подкаст

Виж всички предложения от брошурата тук