
Нов закон за търговията с аграрни стоки ще разработва държавата
Има завишение на цените при млечните продукти, коментира земеделският министър
Приблизителната глобална аудитория е 400 милиона души
Подкастите, непозната дума и средство за информация допреди 20 години, сега имат приблизителна глобална аудитория от 400 милиона и се очаква пазарът да бъде оценен на над 20 млрд. долара до края на годината, пише "Катимерини".
Подкастите се отличават с небрежното темпо на интервютата или монолозите, често озвучени с музика, и се използват от всеки, който иска да предаде съобщение или просто да сподели произволните си мисли по някакъв въпрос. Както при всяка платформа за излъчване, тя се оказа полезна за политиците за прокарване на техните послания или обявяване на техните смели планове за реформи.
Вече добре познати преди пандемията Covid-19, подкастите наистина процъфтяваха през този период на принудителната изолация. След пандемията интересът към подкастите не е намалял; пазарът за тях се разширява с бързи темпове, което доказва, че услуга, подобна на радиото, но по-гъвкава, е много търсена.
Според Grand View Research глобалният пазар на подкасти ще расте с над 20% годишно, поне до 2030 г., когато стойността му ще надхвърли 100 млрд. долара. Северна Америка има 40% дял на пазара, като Amazon, Αpple, iHeartMedia, Pandora и Spotify доминират. Интервютата заемат най-много време в подкастите, около 30%.
Има завишение на цените при млечните продукти, коментира земеделският министър
Спрени от продажба са и меки играчки
Въпреки че пускането на пазара беше дългоочаквано, новите функции на телефона не успяха да впечатлят някои фенове