1 USD
1.83027 BGN
Петрол
Bitcoin
$64,726.2

3 неща, които никога не трябва да правите на работното място

Свят

Какво мислят специалистите по човешки ресурси?

Когато става въпрос за човешки ресурси, хората обикновено се интересуват как да изпъкнат на работното място. Отговорът не е толкова сложен - не трябва да надхвърляте възможностите си, да намирате начини да бъдете иновативни и да идвате на масата с решения, а не само с проблеми. Но освен това, което трябва да правите, има и неща, които не трябва да правите, пише Business Insider.

 След като работи в областта на човешките ресурси в продължение на 10 години, HR споделя кои са нещата, които не бива да правите на работното място. 

1. Не споделяйте прекалено много
Основната точка, която проповядва HR, е да не споделяте прекалено много на работното място. Лесно е да се чувствате комфортно с колегите си. В края на краищата прекарвате с тях по осем часа на ден, ако не и повече. Дори при работещите от разстояние, в зависимост от ролята, все още има значителна връзка с колегите, но е важно да помните, че те не са вашите автоматични приятели. 

Прекаленото споделяне на работното място често носи повече вреда, отколкото полза, защото позволява на хората да правят предположения или да вземат решения вместо вас; дори и да идва от загриженост, това не е добра идея.

2. Не бъдете скромни 


Не трябва да бъдете прекалено скромни, когато става въпрос за работното място. Това не означава да бъдете самонадеяни и да мислите, че сте по-добри от всички останали. Можете да бъдете любезни и съпричастни, но в същото време не можете да позволявате на хората да стъпват върху вас и не трябва да се поставяте на последно място в сравнение с другите.

Успешните хора са склонни да говорят много директно за постиженията си и са по-гласовити, докато свръхскромните хора не са склонни да говорят за постиженията си или да се застъпват толкова много за себе си.В резултат на това е по-лесно да бъдат подминавани при повишения и да останат на заден план.  

3. Не се задържайте твърде дълго на партита
Отидете, прекарайте известно време на фирменото парти и се покажете, но стоенето до сутринта невинаги носи ползи.

Последни публикации

Бизнес Видео Подкаст

Свързани статии

Галерии