Бан на социалните мрежи за деца. Ще проработи ли?
Забраната, която ще обхване платформи като X, TikTok, Facebook и Instagram
Той е един от организаторите на годишната конференция за онлайн маркетинг и търговия Digital4Plovdiv
Преслав Бобев е един от организаторите на конференциите Digital4. Преслав и неговият екип ежегодно подпомагат и организират различни инициативи, насочени към развитие на дигитализацията - в подкрепа на бизнеса и с мисъл към учащите. Той има богата експертиза при организирането и провеждането на конференции и бизнес форуми, сред които и годишната конференция за онлайн маркетинг и търговия Digital4Plovdiv. Водил е делегации на най-високо правителствено ниво в 90 държави в цeлия свят. Сред тях са и едни от най-предизвикателните политически и икономически такива като Либия, Иран, Куба, Мавритания, Пакистан и много други.
Здравейте и благодаря за интереса Ви към Digital4Plovdiv. Щастливи сме, че конференцията се утвърди през годините до толкова, че стотици хора и компании я посещават всяка година с определени очаквания и настройка. Затова и тази година ще предложим не малко изненади и подобрения във формата на програмата. През 2022 година в събитието се включиха над 600 души, за които предизвикателство беше не само осъществяването на среща, но дори и запознанството с определени посетители сред толкова много хора.
Водени от мисията конференциите Digital4 да създават условия за правене на бизнес и да улесняват комуникацията между компаниите, както и срещата с техните клиенти, създадохме възможността всеки регистриран за участие в събитието бързо и лесно да заяви среща с друг участник, използвайки бутона „Заяви среща“. Нашият екип ще се погрижи за цялата логистика и координация по провеждането на срещата по време на конференцията. Ще подсигурим и отделна зала, в която необезпокоявано ще се провеждат всички заявени срещи.
Работим усилено и над изграждането на нашата социална мрежа, в която всички участници на събитията Digital4 от цялата страна ще могат да се свързват и общуват 365 дни в годината.
Трудно е да се изброят конкретни ползи и знания, които над 60 лектора ще предадат на гостите в залата от участието си на сцената. Гостите на Digital4Plovdiv са толкова много, а всеки един от тях има различни специфични интереси, ниво на познания, успехи или неуспехи в бизнеса си.
Докато много от имената в списъка на гост лекторите са добре познати на масовата аудитория, като хора, които задават трендовете в сектора и са доказано успешни бизнесмени, ние се вълнуваме от тези, които ще видим и чуем за първи път. А те са много и са подготвили изключително интересни неща, които ще споделят с аудиторията на Digital4Plovdiv. Отново ще има две зали с успоредно провеждаща се програма, а тази година цялата програма ще бъде записана на видео. Така всеки участник ще е спокоен, че докато е в едната зала, после ще може да гледа презентациите и дискусиите, които е изпуснал в другата.
Всеки притежател на Premium билет ще си тръгне с допълнителен подаръчен пакет, който сме нарекли Mega Bonus. Тези гости ще получат 3 електронни книги и помагала за електронни търговци и маркетолози и една много интересна книга в принт формат, която имаме удоволствието да представим и подкрепим - “От идея до успешен онлайн бизнес – Наръчник за стартиращи онлайн магазини”
Срещите и запознанствата с други участници се превръщат във все по-голяма мотивация и реална причина за посещение на подобно събитие.
Знаем и постоянно научаваме за много успешни бизнес партньорства, които са се зародили точно на събития Digital4.
Например, собствениците на една от най-успешните изцяло български семейни козметични компании се запознаха със своя логистичен партньор точно по време на Digital4Plovdiv през 2019 година. С помощта на това партньорство и разбира се много други фактори тази компания вече продава продуктите си в над 25 държави. Представители на тези компании ще бъдат и сред лекторите в програмата тази година, така че може би ще споделят продължението на започналото партньорство по време на Digital4Plovdiv.
Дигитализацията на бизнеса в България се случва с бързи темпове и е в своеобразен подем. Смятам, че същото може да се каже за повечето Балкански държави, но все пак в нашия регион определено сме на челно място. За съжаление в сравнение с останалите Европейски държави имаме да извървим още много дълъг път. Случват се хубави неща в тази насока и в публичния сектор, но смятам, че и обществото има нужда от това да се говори и разяснява на достъпен език. Дигитализацията все още плаши една голяма част от обществото. В България бизнесът се опитва да се дигитализира сам, със собствени средства и усилия и без особена помощ от държавата или ясна политика в тази насока. Това е и основната мисия на Асоциацията - да сме посредник между бизнеса и държавата, като предоставим изключителен експертен ресурс чрез нашите членове и партньори.
Търсим този алгоритъм с максимален коефициент на ефективност на всяко събитие Digital4 и се стремим да създаваме условия за това. Нашата мисия е да помагаме на компаниите да създават успешни контакти и да са в крак с всички трендове, иновации и промени в сектора. Добавената стойност са хората, с които ще срещнете на всяко събитие. Те ще са там само за ден или два и повече никога няма да се съберат в същия състав на едно и също място по едно и също време. Бизнесът има нужда от други бизнеси, за да прави повече бизнес. Аз лично съветвам всички компании да присъстват на конференциите с екип, състоящ се от няколко човека и да се смесят с останалите гости. Да не спират да говорят с другите и да създават контакти. Нито един имейл, контакт в социална мрежа или телефонен разговор не може да надмине ефекта на срещата очи в очи с посетител, интересен за бизнеса, направен в подобна приятна и неформална обстановка. Digital4Plovdiv е всичко това и много повече. Заповядайте на 12 и 13 октомври в Международен панаир Пловдив и ще се убедите сами. Информация за програмата и билети за събитието може да откриете тук: https://digital4plovdiv.com/
Забраната, която ще обхване платформи като X, TikTok, Facebook и Instagram
От компанията потвърдиха за проблем в световен мащаб
През тази година 75,9 % от регистрираните автомобили са бензинови