Без такси за бусове на туроператори на летище София тази зима
Решението ще важи до края на зимния период
България е един от основните пазари на компанията в световен мащаб
4,44 млн. души в България използват мобилни приложения, а 38% от тях за комуникация и съобщения. Това показват данни на Viber България, които бяха представени по време на бизнес събитие от Кристина Костандаче, главен директор по приходите на компанията.
България е един от основните пазари на компанията в световен мащаб, затова фокусът върху сигурността на бизнеса е основен акцент и тук. 57% от бизнесите у нас са били обект на кибератака за последния месец, а загубите от тях се равняват на 11 млн. долара, показват още данните на компанията.
„Един пробив в комуникацията на фирмата може да повлияе негативно на имиджа на компанията“, казва Кристина Костандаче и подчертава, че важно за сигурността, както за бизнесите, така и за потребителите е верификацията на профилите.
По нейни думи всяка компания с профил във Viber, се проверява ръчно, за да е ясно, че потребителите комуникират с истинския профил на бизнеса, който желаят.
В момента над 20 000 бранда в световен мащаб използват приложението за комуникация с клиентите си, като в България те са над 300.
Новото при приложението е, че то вече се разглежда като суперприложение, т.е. – приложение, което може да бъде използвано за много действия, освен комуникация. От бранда казват, че скоро на българския пазар ще се появи и възможност да се използва функционалността Branded Gems, която може да анимира определени пожелания и продукти, тествана успешно вече в Гърция с помощта на Coca-Cola. Също така се очаква и възможността за транзакции през приложението, която вече работи на няколко други пазара.
„Пуснахме два типа съобщения с допълнително ниво на сигурност, най-вече за банки и други финансови институции. Те изискват верификация с код, в който клиентът получава съобщение с парола, за да се идентифицира, че той е клиентът. След това има възможност да се свърже с банката и да се идентифицира и с гласово съобщение за по-голяма сигурност“, казва Константин Костадинов, директор „Глобални стратегически партньорства“.
Като успех на бизнес услугата на Viber – Костадинов посочи, че за година броят им се е увеличил с 27%, като промоционалните съобщения са се повишили с 11%, а тези, при които бизнесът изпраща съобщения и потребителят е отговорил са станали с 80% повече.
Решението ще важи до края на зимния период
Едва 27% от служителите търсят възможност да развиват и придобиват нови умения
LVMH става глобален партньор на състезанията