Близо 100 фирми ще получат 61,5 млн. евро за укрепване на отбранителния капацитет
Подкрепата е осигурена по процедура по Програма „Конкурентоспособност и иновации в предприятията“
БГ Бизнес
Увеличението е за 16 рискови групи от хора в неравностойно положение
Диференцираният минимален доход за отопление се увеличава с 15 лева за всички 16 рискови групи от хора в неравностойно положение, съобщиха от дирекция "Връзки с обществеността" на Министерството на труда и социалната политика.
Това е регламентирано в Наредбата за изменение и допълнение на Наредбата за условията и реда за отпускане на целева помощ за отопление. По този начин обхватът на програмата ще се увеличи с около една четвърт.
Предвижда се до приемането на нов размер на помощта в зависимост от цената на електроенергията за битов потребител в началото на отоплителния сезон (1 ноември 2013 година), целевата помощ за отопление да бъде в размер 65,72 лв. месечно. След приемането на новия размер на помощта ще се издават изменителни заповеди, а изравняването на отпуснатите суми ще става при отпускането на втория транш на помощта.
Няма промяна в другите условия и критерии за достъп до целева енергийна помощ. Увеличението на пенсиите от 1 април 2013 г. също няма да бъде пречка за хората, които са получавали помощи през изминалия отоплителен сезон.
За отоплителен сезон 2012/2013 г. общият брой на отпуснатите целеви помощи е 210 711. Месечният размер на помощта за посочения период е 65,72 лв., а за целия отоплителен сезон - 328,60лв.
Подкрепата е осигурена по процедура по Програма „Конкурентоспособност и иновации в предприятията“
С музика, танц и видео телекомът разказа историята си и развитието на телекомуникациите през последните 25 години
Химическата промишленост от години е един от основните стълбове на европейската индустрия