България ще се рекламира в 4 печатни издания в Израел

БГ Бизнес

Целта е да се насърчи потокът от туристи след атентата в Бургас, обяви Делян Добрев

България ще се рекламира като туристическа дестинация в четири от най-популярните печатни издания в Израел. Това съобщи икономическият министър Делян Добрев с уточнението, че въпреки скромните финансови средства за реклама, държавата ще ги вложи с цел да запази пазарната ниша на израелски туристи след атентата в Бургас.

Министърът уточни, че за миналата година посетителите от еврейската държава са били 138 хиляди. Целта на своеобразната рекламна кампания е да не се допусне това лято броят на тези туристи да намалее след кървавото нападение.

„След инцидента в Бургас, министърът на туризма на Израел бе в България, което помогна да успокоим пазара. След това, аз също посетих Израел, дадох интервюта за две от техните най-гледани национални телевизии. Това също спомогна, защото на този етап забелязваме, че тенденцията се обърна и поне не е толкова остра, колкото в началото с голям брой отменени чартърни полети. В момента почти нямаме нови отменени чартърни полети”, добави Добрев.

По думите му от миналата седмица е започнало активно записване за зимния сезон в България от страна на израелски туристи.

„Надяваме се - с всичко, което правим, България да се превърне в целогодишна туристическа дестинация и да разнообразим туризма – да не е само зимен и летен, а да се посещават и други дестинации в страната”, каза още ресорният министър.

Той обобщи, че през последните месеци се наблюдава значително увеличение на броя на туристите от Русия, Беларус и Украйна. Потокът на туристите от Европейския съюз обаче леко е спаднал с около един процент. „Като цяло, очакваме един успешен сезон – такива са всички данни към момента. Силните ни месеци са юли и август, така че се надяваме да постигнем предварително очаквания ръст от минимум 5-7%”, каза още Делян Добрев.

Последни публикации

Бизнес Видео Подкаст