
MEDIA PLAY 2025 се завръща в София през април месец
bTV Media Group е медиен партньор на събитието
Данъчните готвят масови проверки на заподозрените
2500 търговци в черен списък на данъчните. От НАП подозират, че тези търговски обекти не отчитат реални обороти. Списъкът беше изготвен, два дни след като изтече крайният срок за свързване на касовите апарати с НАП. Следват масови проверки на заподозрените.
След като повечето търговци свързаха касовите си апарати он лайн с данъчните, сега новото предизвикателство пред НАП са онези, които редовно пропускат да пуснат касова бележка.
Но данъчните имат план.
Техните обороти се различават драстично с техните конкуренти на същата улица, драстично се различават спрямо съответните обороти за бранша и се различават като индивидуално тяхно поведение, така че те са следващите, които ще бъдат проверени”, каза говорителят на НАП Росен Бъчваров.
От агенцията усилено работят и по пускането на томбола за клиентите, които съвестно изискват касовите си бележки. Те ще могат да печелят предметни награди като телевизори, компютри и телефони, ако се регистрират с касовия бон за участие в томболата. Това ще става в интернет или в кол центровете на приходната агенция.
Идеята на НАП е всеки да може да се регистрира за участие в томболата, без значение дали се е регистрирал с една или с няколко касови бележки.
Засега обаче търговците отичат слаб интерес на клиентите към бележките. Данъчните обмислят томболата да се тегли веднъж месечно, а една по-голяма предметна награда да се разиграва в края на годината.
bTV Media Group е медиен партньор на събитието
Заплатите се увеличават с 15%, считано от 1 март
Какво представляват "ключовете за достъп"?