1 USD
1.83027 BGN
Петрол
Bitcoin
$64,726.2

Yettel е в Топ 10 най-добри работодатели в България според индекса Career Show за 2022 г.

БГ Бизнес
 

Компанията е в първа сред големите телеком оператори у нас

Yettel за поредна година е в чeлнaтa дeceтĸa на ĸлacaцията Топ 100 на нaй-дoбpите paбoтoдaтeли в Бългapия зa 2022 г. и е първи сред големите телеком оператори у нас. 

Индексът на Career Show ежегодно отличава най-добрите работодатели в България за цeлeнacoчeните им ycилия зa пoдoбpявaнe нa paбoтнaтa aтмocфepa и ycлoвиятa нa тpyд y нac и е съставен на база спечелени български и международни отличия през последните 3 години.

 

„Изминалите три години бяха трудни за компаниите. Въпреки това Yettel продължава да посреща предизвикателствата на променящия се свят и да е лидер в прилагането на отлични работодателски практики, които поставят в центъра благоденствието и здравето на нашите клиенти и служители. Да осигуряваме стабилна заетост на хиляди и да инвестираме в служителите си, в тяхното личностно и професионално израстване, да споделяме най-добрите си практики с компании със сходно мислене – това са само някои от начините, по които създаваме истинска стойност, подобряваме живота на хората и влияем положително на обществото“, коментира Галина Чулева, главен директор „Управление на хора и култура“ в Yettel.

Освен че увеличава екипа си и не спира да обогатява списъка с придобивки за своите служители, Yettel постоянно инвестира в благосъстоянието на хората и тяхното  професионално израстване, като инициира програми за виртуални  самостоятелни обучения (LinkedIn Learning за всички), годишни образователни грантове, академии за обучение, подпомагащи развитието на талантите, и обучения за отговорно поведение към околната среда.

Една от ключовите работодателски инициативи на оператора е социалната програма Open Mind, която дава шанс на хора с различни възможности да добият реален професионален опит и успешно да се реализират на трудовия пазар. В подкрепа развитието на младите таланти е стажантската програма на Yettel, благодарение на която стажантите получават ценен практически опит като част от екипите на проекти, развивани в компанията, и възможност за реален старт в кариерата. Израз на стремежа на компанията да предоставя най-доброто за своите служители е и министажантската програма „Втора смяна“ за деца на служители на компанията, насочена към ранното кариерно ориентиране на младежите и в помощ на родителите.

Методологията на индекса Career Show, по която се оценяват компаниите, е сбор от точки, базиран на спечелени награди от конкурсите: Career Show Awards 2021, Career Show Awards 2020, Career Show Awards 2019, Forbes Business Awards 2021, Forbes Business Awards 2022, Top Employer Institute и Капитал Топ 100 Най-големи компании.  

За Yettel:

Yettel е новият телекомуникационен бранд на PPF Telecom Group, въведен през 2022 г. за пазарите в България, Сърбия и Унгария. Поставяйки клиента на първо място, мисията на Yettel в предоставянето на свързаност и дигитални услуги е ясна: да помага на хората да постигнат баланс в живота.

Yettel България, част от PPF Group, е телекомуникационна компания, предоставяща свързаност на над 3 милиона потребители с хора, устройства и бизнеси. До март 2022 г. компанията присъства на българския пазар като Теленор България. 

През 20-годишната си история на българския пазар компанията изгради силна репутация на пионер в областта на безжичните мрежи и отвъд тях, като стартира първата търговска 4G мрежа в България през 2015 г., първата VoLTE услуга през 2018 г. и проправи пътя за развитието на 5G с първия тест на 5G мрежа в страната. Водещият в сектора подход на Yettel към инфраструктурата спечели пет последователни сертификата Best in Test, присъдени от световната организация umlaut, която определя златния стандарт в сектора.

 Днес Yettel България има повече от 1800 служители, разполага с над 180 магазина за продажба на дребно, а мобилната й мрежа покрива над 99% от населението на България.

За повече информация, моля, посетете: Yettel.bg.

За PPF Telecom Group:

PPF Telecom Group е водещ телекомуникационен доставчик, който оперира на пет пазара в Централна и Югоизточна Европа (България, Чехия, Унгария, Сърбия и Словакия), където предлага мобилни, фиксирани услуги, пренос на данни и интернет телевизионни услуги. Групата има 18,3 млн. мобилни клиенти, 12 000 служители и 1,4 млрд. евро печалба преди данъци, лихви и амортизации (EBITDA) към 2020 г.

Последни публикации

Бизнес Видео Подкаст

Свързани статии

Интерактивна образователна инсталация кани потребителите да научат повече за електронните отпадъци

Интерактивна образователна инсталация кани потребителите да научат повече за електронните отпадъци

Любопитната инсталация посреща посетители на пл. „Света Неделя“ в София до края на март, където всеки ще може да разгледа „Музея на електронния отпадък“ и да предаде за рециклиране старите си електронни устройства

Галерии