Yettel е в Топ 10 най-добри работодатели в България според индекса Career Show за 2022 г.

БГ Бизнес
 

Компанията е в първа сред големите телеком оператори у нас

Yettel за поредна година е в чeлнaтa дeceтĸa на ĸлacaцията Топ 100 на нaй-дoбpите paбoтoдaтeли в Бългapия зa 2022 г. и е първи сред големите телеком оператори у нас. 

Индексът на Career Show ежегодно отличава най-добрите работодатели в България за цeлeнacoчeните им ycилия зa пoдoбpявaнe нa paбoтнaтa aтмocфepa и ycлoвиятa нa тpyд y нac и е съставен на база спечелени български и международни отличия през последните 3 години.

 

„Изминалите три години бяха трудни за компаниите. Въпреки това Yettel продължава да посреща предизвикателствата на променящия се свят и да е лидер в прилагането на отлични работодателски практики, които поставят в центъра благоденствието и здравето на нашите клиенти и служители. Да осигуряваме стабилна заетост на хиляди и да инвестираме в служителите си, в тяхното личностно и професионално израстване, да споделяме най-добрите си практики с компании със сходно мислене – това са само някои от начините, по които създаваме истинска стойност, подобряваме живота на хората и влияем положително на обществото“, коментира Галина Чулева, главен директор „Управление на хора и култура“ в Yettel.

Освен че увеличава екипа си и не спира да обогатява списъка с придобивки за своите служители, Yettel постоянно инвестира в благосъстоянието на хората и тяхното  професионално израстване, като инициира програми за виртуални  самостоятелни обучения (LinkedIn Learning за всички), годишни образователни грантове, академии за обучение, подпомагащи развитието на талантите, и обучения за отговорно поведение към околната среда.

Една от ключовите работодателски инициативи на оператора е социалната програма Open Mind, която дава шанс на хора с различни възможности да добият реален професионален опит и успешно да се реализират на трудовия пазар. В подкрепа развитието на младите таланти е стажантската програма на Yettel, благодарение на която стажантите получават ценен практически опит като част от екипите на проекти, развивани в компанията, и възможност за реален старт в кариерата. Израз на стремежа на компанията да предоставя най-доброто за своите служители е и министажантската програма „Втора смяна“ за деца на служители на компанията, насочена към ранното кариерно ориентиране на младежите и в помощ на родителите.

Методологията на индекса Career Show, по която се оценяват компаниите, е сбор от точки, базиран на спечелени награди от конкурсите: Career Show Awards 2021, Career Show Awards 2020, Career Show Awards 2019, Forbes Business Awards 2021, Forbes Business Awards 2022, Top Employer Institute и Капитал Топ 100 Най-големи компании.  

За Yettel:

Yettel е новият телекомуникационен бранд на PPF Telecom Group, въведен през 2022 г. за пазарите в България, Сърбия и Унгария. Поставяйки клиента на първо място, мисията на Yettel в предоставянето на свързаност и дигитални услуги е ясна: да помага на хората да постигнат баланс в живота.

Yettel България, част от PPF Group, е телекомуникационна компания, предоставяща свързаност на над 3 милиона потребители с хора, устройства и бизнеси. До март 2022 г. компанията присъства на българския пазар като Теленор България. 

През 20-годишната си история на българския пазар компанията изгради силна репутация на пионер в областта на безжичните мрежи и отвъд тях, като стартира първата търговска 4G мрежа в България през 2015 г., първата VoLTE услуга през 2018 г. и проправи пътя за развитието на 5G с първия тест на 5G мрежа в страната. Водещият в сектора подход на Yettel към инфраструктурата спечели пет последователни сертификата Best in Test, присъдени от световната организация umlaut, която определя златния стандарт в сектора.

 Днес Yettel България има повече от 1800 служители, разполага с над 180 магазина за продажба на дребно, а мобилната й мрежа покрива над 99% от населението на България.

За повече информация, моля, посетете: Yettel.bg.

За PPF Telecom Group:

PPF Telecom Group е водещ телекомуникационен доставчик, който оперира на пет пазара в Централна и Югоизточна Европа (България, Чехия, Унгария, Сърбия и Словакия), където предлага мобилни, фиксирани услуги, пренос на данни и интернет телевизионни услуги. Групата има 18,3 млн. мобилни клиенти, 12 000 служители и 1,4 млрд. евро печалба преди данъци, лихви и амортизации (EBITDA) към 2020 г.

Последни публикации

Бизнес Видео Подкаст