Развитие на онлайн бизнес със стоки за дома

БГ Бизнес
 

Сайтът е визитката на вашето начинание и трябва да помислите върху някои основни аспекти

В днешното дигитализирано време, онлайн бизнесите непрестанно се увеличават и методите на работа се усъвършенстват. Това важи с пълна сила и за сайтовете и онлайн магазините за продажба на стоки за дома, градината, автомобила и детето. 

Поради голямата популярност на тази ниша на пазара и процентът на нови конкуренти се увеличава стремглаво. Как да развиете своя онлайн бизнес в сферата на пазаруването на стоки за дома? Научете някои основни съвети от екипа на Promoclub.bg.

Анализиране на пазара и нишата

След като вече сте избрали сфера, в която искате да се развивате и да жънете успехи, следва да се запознаете с пазарните особености към момента – кое се характеризира с най-голямо търсене, кои са потребителските предпочитания за пазаруване, какви стоки и принадлежности да пуснете в продажба в своя сайт. 

Продукти и цени

След като определите какви продукти ще пускате в продажба – аксесоари, джаджи и принадлежности за дома и градината, за автомобила, за децата, за домашните любимци и други, идва време за цените.

Фактори, като конкурентни предложения, покупателна способност, инфлация и много други влияят върху равнището на цените към момента и трябва да бъдат съобразени. Старайте се да се впишете с достъпни и евтини условия за пазаруване, за да се откроите.

Снимка: iStock
Създаване на онлайн магазин

Сайтът е визитката на вашето начинание и трябва да помислите върху някои основни аспекти:

  • създаване – ако нямате достатъчно познания в избора на платформа за създаване на онлайн магазин и искате да доверите бизнеса си в ръцете на професионалисти, трябва да изберете утвърдена фирма, която да се заеме с изработката;
  • уеб дизайн – това е сред най-важните и ключови направления за развитие, на които трябва да обърнете внимание. Уеб дизайнът трябва да представи индивидуалността на предложението ви, да включва брандирано съдържание. Сайтът трябва да бъде с разбираема навигация, за да не обърква потребителите, което е много важно за потребителското преживяване;
  • съдържание – текстовото съдържание към основните страници, като “Начало”, “За нас”, “Контакти” и други, трябва да бъде грамотно и разбираемо написано. Асортиментът от артикули трябва да разполага с добре оформени и реалистични описания, отговарящи на реалния продукт, както и подкрепени с висококачествено изображение;
  • SEO – оптимизирането на вашия онлайн бизнес за търсачките ще увеличи органичния трафик, което ще помогне на повече потребители да разберат за вас и да се превърнат в потенциални клиенти.

Това е много важна стъпка от създаването и развиването на вашия бизнес със стоки за дома, особено когато искате да го пласирате основно в интернет пространството. 

Маркетинг стратегии

Голямата конкуренция в нишата е истинско предизвикателство, за справянето с което трябва да приложите добре формулирани стратегии. Помислете за промоции, персонални оферти чрез имейл маркетинг, бюлетини за абонамент.

Обслужване, обработка и доставка

Трябва да помислите за човешкия ресурс и дали ви е достатъчен към момента. Необходимо е да определите задължения, като обслужване на клиентите, отговаряне на клиентски запитвания, приемане на поръчки, обработка на заявки, опаковане и доставка. Може да извършвате тези услуги вътрешно фирмено или да се възползвате от 3PL и 4PL компании.

Старайте се да предоставяте не само качествени продукти, но и услуги, за да си осигурите бърз и постоянен темп на развитие.

*Платен материал

*Източник: promoclub.bg

Последни публикации

Бизнес Видео Подкаст