Никола Минков: „Черният петък“ в България вече е по цял месец (ВИДЕО)
Потребители си поръчват еднакви продукти за проба и после ги връщат, което е проблем за бизнеса
Чешката инвестиционна компания е собственик на СМЕ и bTV Media Group
През 2021 г. PPF Group се възстанови от пагубното въздействие на пандемията Ковид-19 върху бизнеса си през 2020 г., и реализира нетна печалба от 239 милиона евро. PPF вече е готова да инвестира в съответствие със своята стратегия за диверсификация на бизнеса, която е насочена към утвърдените западни пазари. Перспективата за предстоящия период обаче се усложнява от понастоящем проблемните макроикономически и геополитически условия.
„Миналата година всички наши бизнеси отбелязаха подобрения в резултатите от предходната година. През последните 18 месеца сключихме и няколко големи сделки. Като цяло тези придобивки и продажби ни дадоха по-здрава опора в индустриите, към които е насочен нашият бизнес, и укрепиха финансовите ни резерви. В резултат на това сме в добра позиция да инвестираме активно“, каза финансовият директор на PPF Катерина Жираскова.
Ключови показатели за ефективност
Консолидираната, одитирана нетна печалба за 2021 г., която се отнася към собствениците на компанията-майка и отчетена по МСФО (Международни стандарти за финансови отчети), достигна 239 милиона евро, като възвръща загубата от 249 милиона евро, отчетена от PPF през 2020 г.
Общата сума на активите на Групата към 31-ви Декември 2021 г. е 42,2 милиарда евро, в сравнение с 39,7 милиарда евро към 31-ви Декември 2020 г.
Собственият капитал на PPF Group, отнасящ се към акционерите към 31-ви Декември 2021 г., е 8,5 милиарда евро (в сравнение със 7,9 милиарда евро към 31-ви Декември 2020 г.).
Потребители си поръчват еднакви продукти за проба и после ги връщат, което е проблем за бизнеса
Забраната, която ще обхване платформи като X, TikTok, Facebook и Instagram
От компанията потвърдиха за проблем в световен мащаб