Без такси за бусове на туроператори на летище София тази зима
Решението ще важи до края на зимния период
На горните нива ще има търговска част, заведения за хранене и атракции, СПА център
Проектът за трансформация на сградата на Централния универсален магазин (ЦУМ) в София се осъществява в две фази. Първата фаза ще бъде завършена в края на следващата година, а втората се очаква да приключи до 2027 г. Това каза в Бургас Ахмед Наср, основател и директор на компанията Antika World, ръководеща проекта, предава БТА.
Проектът цели възстановяване функционалността на ЦУМ като модерен символ на София с отлично разположение и полезност за обществото, уточни той.
Наср припомни за първото гостуване на изложбата "Египетски приказки" в Бургас и Варна. Експозицията представи над 100 реплики на египетски артефакти. По думите му има възможност за постоянно представяне на изложбата, която ще бъде разположена в специална зала в ЦУМ.
Вътрешността на сградата ще включва три зали на първия етаж – две изложбени за българската и египетската история, и една музейна с работилница за розово масло, посочи Наср.
Той съобщи, че на горните нива ще има търговска част, заведения за хранене и атракции, СПА център. На два етажа ще бъде разположен петзвезден хотел. Предвидени са конгресна зона и пространство за споделена работа, бизнес център и акселератор. Ще има и обособена част за научноизследователска дейност, допълни директорът на Antika World.
Виждаме инвестицията не само като възможност за обособяване на хотел и СПА център, но и като възможност за провеждане на бизнес срещи, развитие на IT сферата и научните дейности, посочи Ахмед Наср.
Предвижда се сградата на ЦУМ да бъде маркетинг, търговски и туристически център за популяризирането на България като желана дестинация. Рекламирането на страната като дестинация за целогодишен здравен туризъм също е сред идеите на проекта, каза още той.
Ахмед Наср съобщи, че представянето на трансформацията на ЦУМ ще бъде направено на 19 септември в Българската търговско-промишлена палата в София.
Предстои и среща с местни български компании за обединяване на бизнеса с цел развитие на региона.
Решението ще важи до края на зимния период
Едва 27% от служителите търсят възможност да развиват и придобиват нови умения
LVMH става глобален партньор на състезанията