Какви са икономическите загуби от аварията в АЕЦ "Чернобил"?
Основно три страни понасят най-голямата тежест от инцидента
По време на първия редовен полет на 26 март по линията пътуваха 22 човека, като по маршрута се извършваха полети два пъти седмично – в събота и понеделник
Българската авиокомпания Gullivair вече не продава билети по направлението София – Скопие за след 21 май. Това е установила проверка на сайта exyuaviation.com. Маршрутът бе обявен преди около месец.
По време на първия редовен полет на 26 март по линията пътуваха 22 човека, като по маршрута се извършваха полети два пъти седмично – в събота и понеделник.
Към момента официален коментар от авиокомпанията няма. Превозвачът също така затвори резервации за другата си редовна международна услуга до Тирана от 14 май. Полетите до Скопие се поддържат с турбовитлови самолети ATR72-600.
Възстановяването на въздушната връзка между София и Скопие беше очакваната и оповестена, като една от първите конкретни стъпки от сътрудничеството, обявено след първата среща на премиерите Димитър Ковачевски и Кирил Петков, която се проведе на 18 януари тази година в Скопие.
На 25 април 1965 г. е открита международна въздушна линия на ТАБСО по маршрута София - Скопие. В 08:00 ч. от аерогара София излита първият самолет ИЛ-14, който след 51 минути каца на летището в Скопие.
Основно три страни понасят най-голямата тежест от инцидента
Ако пътувате до някое от тях, бъдете нащрек
Актуализацията е аргументирана с увеличението на минималната работна заплата