
Онлайн измама за 40 млрд. долара е предотвратена в наша съседка
Най-уязвимо в интернет е поколението Gen Z
Вижте значението и употребата на думата: "търговска марка"
Търговска марка е отличителен знак – дума, символ или емблема – който идентифицира даден продукт и го разграничава юридически от други продукти на пазара. Тя обозначава изключително, че продуктът принадлежи на определена компания и потвърждава правото й на собственост върху марката.
Търговската марка защитава правото на компания или физическо лице, като не позволява други лица да използват техни продукти или услуги без разрешение. Законът за търговските марки забранява използването на знак или име, които визуално или по значение наподобяват съществуваща марка за подобна дейност. Например, производител на безалкохолни напитки не може законно да използва символ, приличащ на този на Coca Cola.
В Съединените щати търговските марки се регистрират чрез Патентното и търговското ведомство на САЩ (USPTO) и се обозначават със символа ®.
Нерегистрираните търговски марки могат да бъдат разпознати чрез символа ™ и също се ползват с определена защита. Използването на този символ показва, че притежателят на марката се позовава на обичайното (неписано) право за защита на интересите си.
Притежателите на търговска марка запазват правото да я използват, докато съответният продукт или услуга съществуват. За да бъде защитата валидна, компанията или физическото лице трябва постоянно да произвежда, предлага и продава продукта или услугата под същата марка.
Последвайте businessnovinite.bg в INSTAGRAM
Последвайте businessnovinite.bg във FACEBOOK
Последвайте businessnovinite.bg в LINKEDIN
Най-уязвимо в интернет е поколението Gen Z
Двупосочните полети от Лондон са стрували под 100 паунда
Среброто скочи до най-високото си ниво от началото на 2012 г.