
Meta ще следи разговорите ви с AI чатбота, за да ви продава повече
Приходите на компанията от реклама за последното тримесечие са 46,5 милиарда долара
Коледният камион на компанията се завръща в рекламния видеоклип
Световноизвестната марка за безалкохолни напитки Coca-Cola избра да заснеме глобалната си празнична реклама в България, съобщават от компанията. Коледното видео се излъчва в над 80 държави по целия свят от началото на ноември.
Телевизионният клип разгръща магията на Коледа със сюжет, изпълнен с примери на приемственост и споделяне на доброто. Рекламата разкрива и завръщане на един от най-емлематичните елементи на празничните кампании на Coca-Cola, именно коледния камион.
Коледният камион се появява за първи път на телевизионните екрани през 1995 г. и вече повече от четвърт век е асоциация за настъпващите празници. Така, вече за няколко поколения яркочервеният камион се е превърнал в символ на коледната магия. От компанията споделиха, че скоро ще дадат повече информация и дали коледният камион на Coca-Cola ще се завърне отново в България.
Новата коледна кампания цели да вдъхнови хората да споделят доброто всеки ден, с или без повод - с всяка добра дума, скромен подарък, благородна постъпка или неочакван комплимент.
Приходите на компанията от реклама за последното тримесечие са 46,5 милиарда долара
Вече се усещат и ефектите от тарифна политика на президента върху американската икономика
С дигиталния паспорт ще можете да се идентифицирате при вътрешни полети на контролно-пропускателните пунктове на TSA