Никола Минков: „Черният петък“ в България вече е по цял месец (ВИДЕО)
Потребители си поръчват еднакви продукти за проба и после ги връщат, което е проблем за бизнеса
Скоро електрическо Maserati ще се движи и по нашите пътища
Maserati отбеляза прехода към електрификация на цялостната си гама автомобили с „Деня на Folgore” (от ит. ез. „Светкавица“). Грандиозното събитие се проведе в Римини, Италия, на 110-та годишнина от създаването на автомобилния производител на премиум италиански автомобили. Броени дни преди офицалния Ден на Светкавицата първото 100% електрическо Grecale бе представено в България.
Официален посланик на новата ера на Maserati e италианският музикант Дамиано Дейвид, който изкачи световните класации с рок групата Måneskin. Именно той представя и духа на Folgore в първата кампания на автомбилния бранд, която преминава под надслова „It Turns You On”.
„Денят на Folgore“ официално отбелязва навлизането на марката в новото електрическо измерение, където гамата предлага GranTurismo Folgore, първият изцяло електрически автомобил на Тризъбеца; Grecale Folgore, първото SUV, задвижвано изцяло от електричество и GranCabrio Folgore, елегантната и изискана отворена версия на grand tourer. В допълнение към тях, в „Деня на Folgore“ е представен и спортният автомобил MC20 Folgore, който трябва да дебютира през 2025 г.
Водещият слоган на новата изцяло електрическа гама автомобили Maserati "Made in Thunder". Именно той поставя началото на нова глава във великата история на Maserati, първата 100% италианска луксозна марка, която произвежда изцяло електрически модели в Моторната долина.
До 2028 г. цялата гама на Тризъбеца ще бъде напълно електрифицирана огледално на дългосрочната стратегическа визия, насочена към устойчивост. При този сценарий гамата Trident продължава да бъде изцяло проектирана, разработена и произведена в Италия, като Модена и историческият завод на Viale Ciro Menotti остават същината на тази предизвикателна нова ера.
„Денят на Folgore“ е разделен в 3 тематични направления:
FOLGORE ТЕХНОЛОГИИ И Е-МОБИЛНОСТ
В тематичната зона, посветена на електрическата мобилност, са изложени: подвижното шаси на Grecale Folgore, сърцето на 100% електрическото SUV на Тризъбеца, което подчертава как напълно електрическата система за задвижване е интегрирана в шасито на автомобила, с батерия, монтирана директно под настилката на каросерията, но без компромис във вътрешните обеми на Grecale; Folgore charging wallbox, елегантно домашно захранване; предния и задния мост и акумулаторния пакет на GranTurismo Folgore, за да се покаже очарованието на предавките, които задвижват мощното купе на Тризъбеца.
FUORISERIE|FOLGORE ЦВЕТОВЕ И МАТЕРИАЛИ
Областта, посветена на ексклузивната програма за персонализиране на автомобилите на Тризъбеца, е подобрена от Configuration Box. Седалката на Maserati MC20 Cielo Opera d’Arte от лазерно изрязана алкантара също е подобрена с оригинални цветни акценти; автомобил, който изразява цялата креативност, усет и майсторство, типични за програмата. Стена, фокусирана върху боите на каросерията, допълва зоната, заедно със специална селекция от джанти в покрития, ексклузивни за колекциите Corse и Futura.
VITA|MASERATI
Сътрудничеството между Maserati и Vita Power довежда и до TRIDENTE, изцяло електрическа луксозна моторна лодка. По този начин базираната в Модена марка разширява своята стратегия за електрификация от пътя към водата.
Vita Power и Maserati споделят една и съща визия за мобилността на бъдещето и същата страст към луксозните творения, които не позволяват компромиси по отношение на производителността и елегантността.
TRIDENTE е 10,5-метрова моторна лодка, предназначена за ежедневни круизи по езера и брегове; може да побере до осем пътника; може да се похвали с крейсерска скорост от 25 възела, максимална скорост от 40 възела и зареждане с постоянен ток за по-малко от час.
Изработена е от въглеродни влакна, завършена по най-високите творчески стандарти от морските занаятчии в Hodgdon Yachts, американски лодкостроител от Мейн с история от над 200 години страст и високи постижения и специалист в търгове за суперяхти.
За повече
Потребители си поръчват еднакви продукти за проба и после ги връщат, което е проблем за бизнеса
Забраната, която ще обхване платформи като X, TikTok, Facebook и Instagram
От компанията потвърдиха за проблем в световен мащаб