Големите вериги са готови за еврото
От Сдружението за модерна търговия разказват за подготовката
Ето как започва кандидатът за президент
Въпреки цялата критика, която Доналд Тръмп получава за своите бизнес умения, той е имал много успешни начинания през дългата си кариера. При него всичко започва с недвижимите имоти. Hyatt беше първата голяма подписана сделка на Тръмп като предприемач в Манхатън.
Баща му беше близък приятел на тогавашния кмет на Ню Йорк Ейб Бийм и Тръмп спечели 40-годишно намаление на данъците върху имотите в замяна на преустройството на изоставен хотел в близост до историческата жп гара Grand Central на града. Освен това Тръмп убеди веригата Hyatt да гарантира половината от стойността на строителството от 70 милиона долара, тъй като тогава 27-годишният предприемач не можеше да получи толкова голям заем сам. Бащата на Тръмп гарантира другата половина.
Лос Анджелис Таймс описа сделката като „един от най-печелившите в хотелиерството и бизнеса с недвижими имоти“ през 1994 г. На 7 октомври 1996 г. фамилията Прицкер купува половината от дела на Тръмп в хотела за 142 милиона долара, пише CNBC.
Ако Grand Hyatt направи Тръмп богат (отвъд семейните пари), Trump Tower го направи известен. 68-етажната сграда е открита през 1983 г. Днес е оценена като 17-ата най-добра жилищна сграда в Манхатън.
Когато отвори врати, Trump Tower бързо стана част от въображението на града. Разположен на Пето авеню между 56-та и 57-ма улица, той привлича много известни хора, сред които и актьора Брус Уилис.
Тръмп използва имота, за да популяризира марката си. Той живее в мезонета, за който се казва, че е декориран така, че да наподобява интериора на двореца Версай във Франция.
Известната марка Тръмп получи тласък от продажбите на неговите книги, като се започне с „Изкуството на сделката“ от 1987 г. Тръмп твърди, че книгата е продадена в 1 милион копия и е най-продаваната бизнес книга на всички времена.
Съветите на Тръмп
Поставете се на мястото на вашия клиент
Това е мястото, където вашият бизнес работи по-интелигентно върху начина, по който се фокусира върху стойността на клиента. Вашият бизнес дава ли приоритет на клиентите пред чистото фокусиране върху печеленето на пари?
Удовлетворението на клиентите често е ключът към дългосрочен успех и устойчивост.
Заеми – вземайте пари назаем, когато можете, а не когато имате нужда
По-лесно е да се каже, отколкото да се направи, но вашият счетоводен и финансов екип трябва да прогнозира и да набавя средства за покриване на недостига на паричен поток и за финансиране на инвестиции за растеж.
Бъдете дисциплинирани с финансовото управление. Вземете стратегически решения въз основа на стабилни финансови принципи.
НИКОГА не харчете повече, отколкото получавате.
Подписвайте договори, за да се защитите
Правете и подписвайте договори, особено, ако имате работа с хора с неясна репутация. Едно ръкостискане не е достатъчно. Използвайте договори, за да сте сигурни, че всички страни знаят и се придържат към своята страна на сделката. Не забравяйте, че нищо не е лично, а е просто бизнес!
Следвайте сърцето си
За начинаещите предприемачи упоритостта се отплаща, а съдбата подкрепя смелите.
Бъдете страстни към това, което правите, и оставете това да движи вашата упоритост през предизвикателствата. Успехът често изисква дългосрочен ангажимент и способност за преодоляване на пречките.
От Сдружението за модерна търговия разказват за подготовката
Европейският вегетариански съюз заяви, че е "много удовлетворен" от решението
Япония продължава да е дом на едни от най-дълголетните хора в света