1 USD
1.71339 BGN
Петрол
66.22 $/барел
Bitcoin
$93,365.1

Силен старт на 2025 г. за Trackian: нов изпълнителен директор и стратегическа инвестиция

Съдържание от партньори

Българската SaaS компания Trackian започна 2025 година със заявка за глобален растеж. Иновативна платформа за маркетингова и бизнес аналитика, финализира успешно две ключови промени: привличането на нов главен изпълнителен директор – инж. Евгени Йорданов, и на стратегически pre-Series A инвестиционен рунд, осигурен от международен бизнес ангел с доказан опит в създаването на глобални технологични компании.

Trackian решава реален проблем за маркетинг екипите и онлайн търговците – как да вземат бързи и информирани решения, базирани на точни и обединени данни от множество източници. Софтуерът интегрира информация от платформи като Google Analytics 4, Google Ads, Facebook Ads, TikTok, Shopify, WooCommerce и други, за да
предостави ясен поглед върху резултатите на кампаниите. Уникалното предимство на SaaS продуктът е използването на собствени AI алгоритми, които не само анализират данни, но и предоставят прогнози, сигнали за нередности и конкретни препоръки за действие.

Новият CEO, инж. Евгени Йорданов, е утвърден експерт в сферата на дигиталния маркетинг и технологичното предприемачество. Има близо две десетилетия опит, като в кариерата си е консултирал стотици компани - като Hilton Hotels, Bayer, Jaguar, Oriflame и John Deere. Йорданов е познат с подхода си, основан на данни и резултати, както и с умението си да превръща технологични идеи в устойчиви бизнес модели.

Изберете магазин

Разгледай онлайн нашите промоционални брошури

Цените са валидни за периода на акцията или до изчерпване на наличностите. Всички цени са в лева с включен ДДС.
Advertisement

„Trackian е в уникална позиция – вече има стабилен продукт, над 200 активни клиента и нарастващ международен интерес. Време е за следващото ниво – скалиране и глобално разширяване,“ казва Йорданов. „Нашата цел е до 2027 г. да достигнем 3000+ платени клиента в различни пазари, като същевременно запазим фокуса си върху качество, точност и прозрачност в анализа на данни.“

Стратегическото финансиране, привлечено в началото на 2025 г., ще бъде насочено към разширяване на екипа, ускорено развитие на нови функции в платформата и маркетингова експанзия. Инвеститорът, чието име не се разкрива публично, не само предоставя капиталова подкрепа, но и стратегически опит и достъп до международна мрежа от партньори и клиенти. През последното тримесечие на 2024 г. Trackian е обработил данни, свързани с над 18.7 милиона долара в маркетингови бюджети, а бизнесите, използващи платформата, са реализирали повече от 190 милиона долара в онлайн продажби. Вътрешно проучване показва, че 92% от клиентите на Trackian вземат по-информирани решения, благодарение на автоматичните сигнали и съвети, които платформата предоставя. Средно клиентите спестяват по над 20 часа месечно, които иначе биха били изразходвани за ръчен анализ на събиране на разпокъсани данни.

В плановете за 2025 г. влизат промени в екипа - с акцент върху актуални технологии, изкуствен интелект и клиентско обслужване, както и стъпване на нови географски пазари. Trackian продължава да доказва, че българските технологични компании могат не само да догонват глобалните тенденции, но и да ги задават.

Съдържанието е информативно и не представлява консултация, препоръка или съвет за вземане на инвестиционно решение.

Последни публикации

Бизнес Видео Подкаст

Виж всички предложения от брошурата тук