
Дума на деня: Пасивно инвестиране
Какво означава и как се използва терминът ''пасивно инвестиране"
Rakuten Viber разширява възможностите си за бизнес съобщения с две нови интерактивни решения: “Карусел” и “Списък с опции”. Тези допълнения помагат на брандовете да оптимизират комуникацията и автоматизират клиентското изживяване директно в приложението.
Функцията “Карусел” съобщения позволява на бизнесите от различни индустрии да представят до пет превъртащи се карти в едно съобщение. Всяка карта може да включва изображение, текст, емотикони и до два бутона с линкове, които водят директно към сайт или онлайн магазин. С тези съобщения бизнесите могат да споделят специални промоции, препоръки, оферти, нови продукти и други, а потребителите лесно могат да изберат това, което ги интересува.
Основни предимства:
● Подобрено потребителско изживяване с лесен за преглед, превъртащ се формат
● По-висок CTR благодарение на атрактивните мултимедийни елементи
● Повишени продажби чрез директни линкове, които насърчават бързи и лесни покупки
Примери за Viber “Карусел”
Функцията “Списък с опции” представя на потребителите до пет предварително зададени предложения, от които могат да изберат. Идеално е за бързи действия като потвърждение на резервация, планиране на доставка или събиране на обратна връзка. След като потребителят избере опция, неговият избор се изпраща като съобщение, което позволява на бизнеса да отговори автоматично.
Основни предимства на бързите и насочващи отговори в “Списък с опции”:
● Стимулиране на разговора
● Повишаване на ангажираността
● Спестяване на време
Примери за Viber “Списък с опции”
Двете нови въведения разширяват още повече съществуващите към момента функционалности на бизнес съобщенията във Viber, които помагат на компаниите да изградят персонализирана и индивидуална комуникация със своите клиенти.
„Нашата мисия е да бъдем супер приложение както за потребителите, така и за бизнеса,“ казва Кристина Констандаке, главен директор „Приходи“ в Rakuten Viber. „За да отговорим на нуждите и на двете страни, ние постоянно се развиваме. Новите функционалности - “Карусел” и “Списък с опции” са създадени, за да
отговорят на нарастващите очаквания на клиентите за по-бързи, интерактивни и автоматизирани дигитални изживявания – и да помогнат на бизнеса да увеличи продажбите си.“
“Списък с опции” и “Карусел” вече са достъпни за избрани потребители, а през следващите седмици ще са достъпни за всички бизнеси и на глобално ниво.
За Rakuten Viber
Rakuten Viber е едно от най-надеждните и изтегляни приложения в света. Ние изграждаме значими връзки между хората като предлагаме безопасна среда за комуникация, в която да се наслаждават на ценните моменти със семействoто и приятелите си, да управляват успешно бизнеса си или да се посвещават на интересите си на едно място. Като суперприложение ние предоставяме на нашите потребители услуги, които задоволяват техните ежедневни нужди и правят живота им по-лесен.
Rakuten Viber е част от Rakuten Group, Inc, глобален технологичен лидер в областта на електронната търговия, финтех, дигиталното съдържание и комуникационните услуги.
Какво означава и как се използва терминът ''пасивно инвестиране"
ЕС е петият по големина търговски партньор на Индонезия
Ето как работи технологията