Най-скъпите коли, собственост на футболни звезди
Цените им са наистина впечатляващи
Корпоративни истории
Разговорът за променящата се среда и предизвикателствата пред съвременните медии ще очертае последните трендове в издателския бизнес, добрите практики и работещите модели
На 30 май конференцията 25 ONLINE събира водещи международни и български експерти в медиите и технологиите, анализатори на аудитория и бизнес, за да търси отговор на тези и още много въпроси, които стоят пред издателите, журналистите и потребителите.
Събитието има за цел да бъде споделен опит от всяка страна, свързана с дигиталните медии. Разговорът за променящата се среда и предизвикателствата пред съвременните медии ще очертае последните трендове в издателския бизнес, добрите практики и работещите модели.
Сред експертите, които ще имат думата от сцената на 25 ONLINE, са генералният директор на БТА Кирил Вълчев, Константин Камарас, съосновател и почетен председател на IAB Европа, световноизвестният независим анализатор Бенедикт Евънс, директорът „Дигитален отдел“ на bTV Media Group Зоя Василева, журналистът, анализатор и директор на лондонската компания AKAS Люба Късова, както и други утвърдени журналисти и издатели в българското уеб-пространство.
Традиционните модели трябва да бъдат преосмислени - това стана ясно след редицата изпитания, пред които беше изправена издателската индустрия в последните години. Пандемия, криза, дезинформация, нови дигитални предизвикателства - всичко това изисква нов подход, който медиите трябва да предприемат. Какъв е той?
Целта ни е конференцията 25 ONLINE за трансформациите в дигиталната журналистика да ни насочи към онези изводи, които ще изградят устойчиво настояще и успешно бъдеще в българската медийна среда, споделят организаторите от Dir.bg.
Всичко важно за форума можете да намерите на сайта на събитието.
Конференцията 25 ONLINE е посветена на 25-ата годишнина на Dir.bg, bTV Media Group е медиен партньор на инициативата
Цените им са наистина впечатляващи
Подобни стоки, доставяни от организирани престъпни групи, обикновено се унищожават
Досега потребителите, които искаха нов Gmail адрес, бяха принудени да създават изцяло нов акаунт