Glovo вече предлага специализирана услуга за реклама на своите партньори

Корпоративни истории
 

Новото подразделение се казва „Glovo Ads“

Платформата Glovo вече предоставя персонализирана възможност за реклама на своите партньори. Услугите са интегрирани в ново подразделение, наречено „Glovo Ads“. Инструментите за реклама са разработени в полза на всички бизнеси, които искат да разширят аудиторията си и да увеличат своите продажбите в рамките на приложението.

Чрез въвеждането на „Glovo Ads“ в България, компанията се стреми да развива сътрудничество както с утвърдените световни марки, така и с малките семейни бизнеси, кат о им помага да увеличат своята видимост сред потребителите. Новата услуга предлага функционалности като спонсорирано търсене, програматик реклама, създаване на персонализирани секции или банери с оферти, промоции и други. Информацията се актуализира в реално време, така че партньорите на Glovo могат да получат реална представа за резултатите от своите кампании, да достигнат до най-подходящите клиенти и да гарантират възвръщаемост на инвестициите си.

Услугата вече функционира успешно в други страни по света. Повече от 5000 партньори на Glovo и над 350 марки в най-различни индустрии – от бързооборотни стоки до продукти във финансовия сектор – използват инструментите на „Glovo Ads“, за да се свързват с целевата си аудитория. Един от големите международни брандове, които си сътрудничат с Glovo в България за реклама в приложението е Coca-Cola.

„Като водещия 24/7 партньор за напитки, ние от Кока-Кола ХБК се стремим да растем заедно с нашите клиенти, като създаваме стойност чрез вникване в особеностите на пазара и потребителите.
Glovo Ads ни помогна да разгърнем потенциала на иновациите ни и удобството от онлайн пазаруването, подобрявайки нашата дигитална реклама и оптимизирайки възвращаемостта на инвестициите”, каза Йордан Славов, директор „Национални ключови клиенти“, Кока-Кола ХБК България.

Освен в подобрения, свързани с потребителското преживяване, Glovo инвестира непрестанни усилия в полза на местния бизнес. Пример за това е новата услуга „Glovo Ads“.
„Интегрирането на рекламните решения в една вертикала е още една стъпка към целта ни, да се превърнем във водещ дигитален партньор за всички марки, ресторанти и магазини, които ни се доверяват. Чрез „Glovo Ads“ предоставяме широка гама от инструменти, които помагат на тези марки и бизнеси да се развиват и да се доближават до своите клиенти“, заяви Родриго Алиер, изпълнителен директор „Партньори и марки“ в Glovo.

Какво е Glovo? 

Glovo е иновативно приложение, което свързва потребителите с различни бизнеси и куриери, предлагайки доставки от местни ресторанти, супермаркети, магазини и търговски вериги. Целта на Glovo е да предостави на всички лесен достъп до всичко в рамките на града и възможност за потребителите да се наслаждават всичко, което искат, когато искат и където искат. Компанията е основана през 2015 г. в Барселона и оперира в 25 държави в Европа, Азия и Африка.

*Платен материал

*Материалът е предоставен от Glovo.

Последни публикации

Бизнес Видео Подкаст