Toyota си поставя 6 предизивикателства, за достигане на нулево въздействие върху околната среда

 

Служители на компанията участваха в кампанията "Да изчистим българия заедно"

Тази година бизнесът е изключително отдаден на зелената идея, като Toyota се превърна в една от компаниите, които подкрепи "Да изчистим България заедно". Служителите на автомобилния гигант поеха отговорната задача да бъдат на локацията при прохода Траянови врата, като имаха специална задача. Ето каква беше тя!

Снимка: Toyota

  • С какво се занимава вашата компания и как се включи в кампанията „Да изчистим България“ тази година?

Тойота Балканс ЕООД, част от международната група Inchcape plc, е официален вносител и дистрибутор на маркume Toyota u Lexus за България, Северна Македония и Албания, с мрежа от търговски представителства на 17 локации. Тази година се включихме в инициативата „Да изчистим България заедно“, облагородявайки туристическата инфраструктура на крепост „Стенос“ в проход Траянови врата.

Снимка: Toyota

  • Защо решихте да участвате в кампанията? За първи път ли ви е?

За пореден път участваме в инициативата, защото в основата на корпоративните и морални ценности на нашата марка е устойчивото развитие на света в пълна синергия с природата. Вярваме, че всеки може да допринесе за опазването на околната среда и изграждането на общество, активно ангажирано с нея.

Снимка: Toyota

  • Какво ви направи впечатление най-силно от мястото, което трябваше да облагородите преди да започнете?

Крепостта е много добре реновирана и поддържана, има изграден информационен център, където на разположение на посетителите са опитни екскурзоводи, както и паркинг за автомобили и зони с пейки и масички за отдих.

Снимка: Toyota

  • Какво мисли вашият бизнес за безпрецедентния проблем с отпадъците. Вие сте част от автомобилния бизнес. Какво прави Toyota и извън кампанията за нейната ESG политика?

На глобално ниво Тоyotа е лидер в производството и продажбите на автомобили в над 204 страни по света. Заедно с тази водеща роля, компанията се стреми да осигури по-добро бъдеще на следващите поколения и мобилност за всички. Затова компанията се фокусира върху инициативи, които да допринасят за устойчивото развитие на нашето общество през всички бизнес направления. Още през 2015 г. Тоyotа си поставя шест предизвикателства до 2050 г., които покриват всеки аспект от нашия бизнес и дефинират нашия ангажимент да достигнем нулево въздействие върху околната среда.

Последни публикации

Бизнес Видео Подкаст