60% от малкия и среден бизнес няма уебсайт
Ние сме на последно място по дегитализация на предприятията, казва Елина Желева
В предизборните програми липсват конкретни мерки за решаване на ключови казуси
Повечето компании, членове на Българска търговско-промишлена палата (БТПП) не виждат в предизборните програми на партиите конкретни мерки за изпълнение на поетите обещания от тяхна страна. Това показват данни от анкета на БТПП за периода 25 - 26 април 2013 г.
Данните показват, че 53% от анкетираните смятат, че в предизборните програми липсват конкретни мерки за изпълнение на обещаното. По отношение на заетостта, която повечето кандидати на парламента залагат като приоритет, над половината от фирмите 54% са на мнение, че липсва обосновка за изпълнението на подобен ангажимент.
Бизнесът предупреждава, че при увеличаване на преките данъци и ДДС ефектите преди всичко ще са свързани с нарастване на сивата икономика (според 73%) и ръст на безработицата (според 48%). Едва 5% считат, че увеличаването на данъчната тежест ще доведе до повече приходи в бюджета.
Основната част от бизнеса е на мнение, че в предизборните програми на партиите липсват ясни предложения за решаване на проблемите с монополите (според 78% от фирмите), в здравеопазването (според 76%), в образованието (според 67%) и в пенсионната система (според 75%).
Ние сме на последно място по дегитализация на предприятията, казва Елина Желева
Агенцията ще се свърже с лица, за които са установени неточности в декларираните данни
На 12 декември се очаква да има решение за влизането на България и по суша