В каква валута ще са промоциите в магазина, когато приемем еврото и как ще се връща ресто?
Кога левът ще престане да бъде средство за плащане?
Комисията за защита на потребителите започва масирани проверки по морето, обяви председателят й Димитър Маргаритов
Най-много са жалбите от потребители в сферата на телекомуникациите – 37% от всички 20 хил. оплаквания миналата година са от мобилни оператори. Това обяви в предаването „Лице в лице” председателят на Комисията за защита на потребителите (КЗП) Димитър Маргаритов.
Той отчете, че комисията се е произнесла срещу нелоялни практики на мобилните оператори.
Друго често срещано нарушение е подвеждаща информация на етикетите на храните. След „Активни потребители” и КЗП е направила проверка на сирената на пазара и е установила несъответствия, каза Марагаритов.
КЗП започва активни проверки по курортите от началото на активния сезон. Проверява се най-вече дали офертите на хотелите отговорят на услугите, които се предлагат на клиентите. Комисията има и приемни за гражданите в по-големите курорти – вече има в Албена, Златни пясъци, Слънчев бряг, Созопол и Приморско.
Хората могат да подават сигнали за качеството на услугата в хотелите, ресторантите и дори на плажа, уточни председателят на КЗП.
Кога левът ще престане да бъде средство за плащане?
Под собствеността на Мъск X е активно рекламиран като алтернатива на традиционните медии
Евентуална американска собственост върху "Северен поток 2" ще осигури лост в мирните преговори с Русия, според него