Близо 100 фирми ще получат 61,5 млн. евро за укрепване на отбранителния капацитет
Подкрепата е осигурена по процедура по Програма „Конкурентоспособност и иновации в предприятията“
БГ Бизнес
Минималното почасово заплащане се увеличава от 1,85 лв. на час до 2,03 лв.
Минималната работна заплата се вдига с 30 лева от 1 януари. От същата дата се увеличава и минималното почасово заплащане - от 1,85 лв. на час то става 2,03 лв.
Увеличението ще намали обхвата на работещите бедни и ще гарантира по-добро задоволяване на нуждите на хората с минимален доход - това е записано в мотивите за решението.
Социалното министерство е изчислило, че когато платят данъците и осигуровките върху 340 лв., в хората ще останат 266 лв. Това е само с 15 лева над линията на бедност, определена от правителството за следващата година.
Новата минимална заплата влиза в сила от началото на 2014 г. Увеличение ще получат 286 000 души. Също според социалното министерство, промяната ще струва на работодателите 7 млн. лв. на месец.
Изберете Business Новините като любим източник в Google
Подкрепата е осигурена по процедура по Програма „Конкурентоспособност и иновации в предприятията“
С музика, танц и видео телекомът разказа историята си и развитието на телекомуникациите през последните 25 години
Химическата промишленост от години е един от основните стълбове на европейската индустрия