България се рекламира на 9 пазара

БГ Бизнес
 

Целта - повече чуждестранни инвестиции

Мащаберн проект за привличане на инвестиции предвижда представянето продукти от разлчни български отрасли в 9 от най-големите пазари по света. След дебютирането на страната ни в началото на тази година пред инвеститори в Лондон, следват Мюнхен, Брюксел, Дубай, Париж, Москва, Шанхай, Токио и Сан Франциско.

Бюджетът на проекта е 680 000 лева за цялостната организация на 9-те форума и е получен от ЕС по оперативна програма "Конкурентоспособност". Това поясни пред БТА Росен Иванов от консорциум "Инвестирай в България" – компанията, спечелила проекта на Българската агенция за инвестиции.

По думите на Иванов страната ни е амбицирана да продължи агресивната си кампания в топ-инвестиционни дестинации и до една година разчита на ръст в преките чуждестранни инвестиции в експортно ориентирани сектори у нас от поне 10 на сто.

Страните, в които България е избрала да се рекламира, са избрани след анализ на агенцията за инвестиции за това кои са основните държави - източник на инвестиции в световен мащаб.

Форумът в Мюнхен е на 29 март като на него страната ни ще покани германски фирми от електрониката, електротехниката и машиностроенето да инвестират у нас. На срещата, за която съдейства Германо-българската индустриално-търговска камара, ще участват 30 - 40 германски компании, сред които и имена като „Сименс”.

В Брюксел - на 18 април, презентацията на страна ни ще бъде фокусирана върху хранителната индустрия, селското стопанство и логистиката. Програмите за Дубай, Париж, Москва, Шанхай, Токио и Сан Франциско се подготвят.

Последни публикации

Бизнес Видео Подкаст