България и Румъния ще се рекламират заедно пред китайския турист

Свят

Общото представяне на София и Букурещ в Шанхай е част от Дунавската стратегия

Възможностите за промоция на общи туристически продукти на перспективния китайски пазар обсъдиха заместник-министърът на икономиката, енергетиката и туризма Иво Маринов и румънският зам.-министър на регионалното развитие и туризма Кристиян Бархалеску. Двамата разговаряха на Световното туристическо изложение WTM в Лондон, съобщиха от пресцентъра на икономическото министерство.

Общото представяне на София и Букурещ пред китайските туристи ще бъде рамките на Дунавската стратегия, по която двете съседни държави са съкоординатори за оперативна ос 3 (туризъм, култура и мултикултурен диалог). Маринов и Бархалеску се договориха България и Румъния да подготвят общи презентации за изложението в Шанхай, което ще се проведе от 13 до 18 ноември.

В първия ден на лондонското експо Маринов похвали България в свое интервю, като подчерта отличните природни условия за хората, които търсят приключения, екстремни преживявания или спортът е част от тяхното ежедневие. България има традиции в организирането на престижни спортни състезания, които привличат допълнително туристи, каза пред „Евроспорт” заместникът на Делян Добрев и даде пример с тенис турнира на шампионките в София.

По-рано Иво Маринов участва в официалната церемония за откриването на 33-то Световно туристическо изложение World Travel Market. Експото е под патронажа на Световната организация по туризъм. В най-голямата специализирана борса за професионалисти, която продължава до 8 ноември в изложбения център ExСel, се включиха близо 5 200 изложителя от 182 страни.

България се представя на WTM в зала „Европа и Средиземноморие“ с национален щанд от над 290 кв. метра. Той е организиран от МИЕТ съвместно с 25 туристически фирми и общините, кандидатстващи за куртурна столица на Европа 2019 г. Тази година посланието на нашето участие в Лондон е „България – неповторима и различна“.

 

Последни публикации

Бизнес Видео Подкаст