Никола Минков: „Черният петък“ в България вече е по цял месец (ВИДЕО)
Потребители си поръчват еднакви продукти за проба и после ги връщат, което е проблем за бизнеса
Един неочакван символ на статута се е превърнал в неизменна част от домовете от висок клас
Ако се разходите през нощта из квартал на богаташи в Америка, може би ще се изненадате колко много неща можете да видите. През един незатворен прозорец може да се види блясъкът на телевизор с плосък екран срещу извития диван; през друг може да зърнете мраморен кухненски остров и полилей.
Разбира се, някои от завесите са спуснати, но много от тях са разтворени, а интериорът на дома е открит, сякаш надничате в шоурум, пише Atlantis.com.
Непокритите прозорци неусетно се превърнаха в неизменна част от елитните домове в Америка. Неотдавна New York Times спомена "задължителните незатворени прозорци" в Brooklyn Heights, а The Root отбеляза, че това е често срещано явление сред богатите млади хора, живеещи в градските райони.
В TikTok наблюдателите са озадачени от тенденцията - и понякога се изкушават да надникнат. Въпреки че това явление е най-видимо в градовете, връзката между богатството и откритите прозорци се разпростира в целите Съединени щати.
Според мащабно проучване от 2013 г. за Министерството на енергетиката на САЩ повечето хора все пак затварят щорите си, но американците, които печелят повече от 150 000 долара, са почти два пъти по-склонни да оставят прозорците непокрити от тези, които печелят от 20 000 до 29 000 долара - близо 20 % от първата група в сравнение с малко над 10 % от втората. Общата тенденция е ясна: изборът да се дръпнат или не завесите е отчасти обусловен от класата.
Потребители си поръчват еднакви продукти за проба и после ги връщат, което е проблем за бизнеса
Забраната, която ще обхване платформи като X, TikTok, Facebook и Instagram
От компанията потвърдиха за проблем в световен мащаб