Бан на социалните мрежи за деца. Ще проработи ли?
Забраната, която ще обхване платформи като X, TikTok, Facebook и Instagram
Повечето спортисти прекарват малко време у дома без да могат да се насладят истински на големите си автопаркове
Платформата Drive LA дава на клиентите си – от професионални спортисти до мениджъри на световни компании – шанса да предложат своите неактивни автомобили на феновете, за да натрупат потенциални нови печалби.
Разположена в тиха част на долината Сан Фернандо, точно до улица Окснард, компанията има непретенциозен гараж за коли, до ръба на малък паркинг.
На фона на червени тухлени плочки и LED табели, интериорът показва някои от най-луксозните и екзотични суперавтомобили наоколо – от ярко оцветени Lamborghini и Ferrari до SUV от висок клас, Rolls-Royce и Mercedes Benz G-Wagens.
Това скривалище е дом на Drive LA, екзотична платформа за споделяне на автомобили, която позволява на заможни клиенти - обикновено спортисти, артисти и мениджъри - да наемат колекция от луксозни автомобили. Drive LA също така позволява на клиентите да наемат дългосрочно с гъвкави условия или да предложат свои собствени неактивни спортни автомобили, за да се присъединят към автопарка и потенциално да донесат печалба, докато някой друг го кара.
Повечето клиенти не знаят, че понякога шоурумът на Drive LA съдържа и автомобили на някои забележителни спортисти, от „Чикаго Беърс“ и „Аризона Даймъндбекс“. Тези спортисти също са инвеститори в компанията.
В продължение на десетилетия спортисти с лесни пари за харчене и недоразвити инвестиционни умения са били примамвани от изкушението да купуват луксозни коли и са пропилявали печалбите си. Въпреки това, шепа спортисти успяват да донесат значителни дивиденти, като същевременно инвестират в бъдещето на споделянето на автомобили.
Нападателят на „Торонто Раптърс“ казва, че не би похарчил много пари за лъскаво пътуване.
„Ако искам да си купя изискана кола, сега мога да превърна тази кола в актив, който да ми носи пари с течение на времето“, казва той. „И когато искам да го карам, мога просто да ми го върнат обратно за двата, трите месеца, през които съм вкъщи в Тексас, когато не съм в сезон.“
Нововъзникващата компания за опит, която е отдала на клиенти повече от 75 автомобила в своя автопарк, има някои високопоставени поддръжници, които виждат голяма стойност в това да оставят други да карат техните суперколи, когато не са наоколо.
Забраната, която ще обхване платформи като X, TikTok, Facebook и Instagram
От компанията потвърдиха за проблем в световен мащаб
През тази година 75,9 % от регистрираните автомобили са бензинови