
Цветята на сватбата на Джеф Безос струват 45 години труд на служител в Amazon
Според Forbes, цената на тържеството, възлиза на над 20 милиона долара
Според някои изследвания ни трябват 23 минути пазаруване, за да забравим за какво точно сме отишли
И така, къде са тези яйца? На която и пътека да са, те вероятно са далеч от млякото, брашното, олиото и другите популярни продукти.
Разделянето на основните продукти, като хляб, мляко и яйца, и поставянето на популярни артикули по средата на пътеката са класически трикове за супермаркетите. Освен че ни излага на допълнителни изкушения докато обикаляме целия магазин, за да стигнем целта, това ни забавя.
Това работи много добре за супермаркетите, особено след като изглежда, че има точка на загуба на реалните ни нужди, в която започваме да купуваме със сърцето си, вместо с главата си.
Използвайки функционален магнитен резонанс (fMRI) на мозъците на купувачите, изследване установи, че след около 23 минути пазаруване в супермаркета, потребителите се сблъскват със стената на умствено „прегаряне. Това е моментът, в който или вече сме взели всичко, за което сме отишли в магазина, или тотално сме забравили защо сме там и започваме да слагаме в количката безразборно, онова, което ни се прияде.
Вземането на решения се променя от когнитивно и мисловно към много по-реактивно, импулсивно и емоционално. И след 40 минути пазаруване мозъците на потребителите се настройват отново към рационално мислене.
Всеки път, когато посегнете към нещо, което не ви трябва трябва да се сетите, че маркетолози и мърчайдайзъри са изчислили всичко от това кое къде е подредено до кой нюанс на жълтото ви харесва най-много за бананите.
Според Forbes, цената на тържеството, възлиза на над 20 милиона долара
Компаниите са топ 100 в Централна и Източна Европа
Над 108 000 домакинства в Румъния са сменили доставчиците си на електроенергия през юни