САЩ наложи санкции на Газпромбанк, за да ограничи износа на руски газ
Европейските държави използват банката, за да плащат газа, който все още купуват от Русия
Според ЦГМ това е допълнителна, а не основна възможност за пътниците
8:30 сутринта е и ти се качваш на автобус 94 от Ловен парк до Центъра на София. Билети няма, пункт да си купиш такива – няма. Само допреди няколко седмици тази реалност беше нещо съвсем нормално за много от автобусните спирки и в този вариант единственото спасение беше с билет, закупен от шофьора (обикновено с кански мъки, защото автобусите в този час са повече от претъпкани и мърдането дори със сантиметър е проблем).
От 1.01.2023 г. цената на пътуването е 1,60 лв, ако сте с електронен билет за прекачване и с право на ползване на няколко вида превозни средства. Ако пътувате с годишна карта е 1 лев на ден, а ако сте ученик е 58 ст., а ако сте родител с отпуска за отглеждане на дете няма и толкова, защото месечната карта е 10 лева. Това казват за businessnovinite.bg от Центъра за градска мобилност (ЦГМ).
По думи на ЦГМ билетът за водача е 2 лева, защото той е само за онези, които не се редовни пътници и които ползват транспорта извънредно.
„Реално това е допълнителна, а не основна възможност за пътниците. Дори не и за туристите, защото за тях има множество други и изгодни опции. Нека не забравяме, че водачите имат и много по-важната работа от тази да продават билети“, добавят от ЦГМ.
В новите планове на ЦГМ влиза идеята за 1,60 лв. да може да се пътува повече, чрез абонаментна карта за повече устойчивост и пътуване по удобен, сигурен и съвременен начин.
Европейските държави използват банката, за да плащат газа, който все още купуват от Русия
Производството на мляко достигна 160,8 милиона тона през 2023 г.
52 % от лондончани не смятат, че коронацията трябва да се плаща от данъкоплатците