Тази нискотарифна авиокомпания въвежда глоби за закъснели пасажери

Глобата е в размер на 120 евро

Нискотарифният превозвач Ryanair предупреди, че въвежда глоба за закъсняващите пътници от месец май. Санкцията за пасажерите, които пристигат на летището в последния момент, ще е 120 евро.

От авиокомпанията обясняват, че въвеждат мярката с цел да предотвратят зачестилите нарушения на полетното разписание. “В последните месеци имаме ръст на закъсненията заради пътници, неявили се навреме за чекиране или на гейта за качване", се посочва в прессъобщение до медиите.

Такива пасажери рискуват не само да платят глоба, но и да изпуснат самолета. Освен това забавяне на полета може да се окаже причина невинни пътници, които имат прекачване, да не успеят за следващия полет, пише "Сега". 

Изберете магазин

Разгледай онлайн нашите промоционални брошури

Цените са валидни за периода на акцията или до изчерпване на наличностите. Всички цени са в лева с включен ДДС.
Advertisement

Друга мярка на Ryanair срещу закъсненията предвижда пълно премахване на хартиените бордни карти - от 3 ноември ще се издават само електронни. Освен това ирланският превозвач въвежда още ограничения за ръчния багаж. За пътниците, които не изпълняват изискванията,  ще има допълнителни такси.   

Насоки  

  • Планирайте така пътуването си към летището, че да пристигнете поне 40 минути по-рано от часа на полета
  • Чекирайте се онлайн. Ryanair начислява €55 такса, ако не сте го направили и трябва да се регистрирате на гише на летището. 
  • Използвайте мобилното приложение Ryanair app и качете бордната си карта там. 
  • Уверете се, че ръчният ви багаж отговаря на всички изисквания.

Последвайте businessnovinite.bg в INSTAGRAM

Последвайте businessnovinite.bg във FACEBOOK

Последвайте businessnovinite.bg в LINKEDIN

Съдържанието е информативно и не представлява консултация, препоръка или съвет за вземане на инвестиционно решение.

Последни публикации

Бизнес Видео Подкаст

Виж всички предложения от брошурата тук