
Дацов: Ако се запазят тези разходи, данъците ще се вдигнат
Фискалният съвет коментира държавния бюджет
bTV Media Group е партньор на събитието
Тази година PR, творчески и дигитални агенции, компании, медии и държавни институции изпратиха над 200 заявки - рекорден брой за годишните награди на BAPRA Bright Awards. Интересът за участие засвидетелства стойността на PR комуникациите, които се развиват със същото динамично темпо, както светът около нас.
Най-много участници има в категориите „Комуникация към крайни потребители”, „Специално събитие или лансиране” и „Инициатива за създаване на ангажираност-вътрешни или външни публики”. В новата категория за 2025 година „PR кампания, реализирана с AI или друга технология“ също има кандидатури, което показва, че технологиите с изкуствен интелект вече активно се прилагат в PR обслужването.
„Интересът на индустрията към Bright Awards 2025 показва колко активно участие има PR експертизата в бизнеса, както и развитието на асоциацията ни през последните години. В БАПРА ще продължаваме да работим за активно позициониране на PR професията сред партньори, бизнеса и млади таланти, за да отговаряме на актуалните тенденции и промени в бранша и да доказваме, че ролята на PR комуникациите помагат за разрешаване на предизвикателства, пред които се изправяме ежедневно.“ – споделя Ива Григорова, председател на БАПРА 2024 – 2026.
Международното жури вече започна да оценява кандидатурите в търсене на най-добрите сред тях, които заслужават да вземат награда, отбелязваща тяхната експертиза, усърдна работа и творческа отдаденост. Председател на журито тази година е Боаз Палди, главен творчески директор на Програмата на ООН за развитие (United Nations Development Programme) и движещата сила зад кампанията „The Weather Kids“ - глобална инициатива за спешни действия по отношение на климата.
Церемонията по награждаване ще се състои на 27 март в хотел Hilton Sofia. В същия ден, на 27 март, ще се проведе и PR събитието на БАПРА за членове на асоциацията, медии и комуникационни екипи в компаниите. Международни лидери в сферата на комуникациите, които са и част от експертното жури на наградите, ще са основни участници. Заедно с Боаз Палди, на дискусионната сцена ще излязат Димитрис Рулиас, управляващ директор на Out of the box PR и Юрген Ганголи, управляващ директор на The Skills Group, партньор в Team Farner и съосновател на agencyexperts.org.
Те ще разкажат за актуалните теми в индустрията и за необходимостта от стратегически комуникации за разрешаването на глобални кризи; новата медийна реалност и технологичната революция, която променя PR комуникациите; влиянието на социалните мрежи и алгоритмите върху възприятието на обществото, както и бъдещето на комуникационната сфера в контекста на икономическите, политическите и социалните промени в света.
Партньори на наградите тази година са международният конкурс Symbol Creative Awards, които отличават иновацията и креативността в сферите на маркетинга, рекламата и комуникациите, както и БДВО, БАКА, IAB България, EACD България, АСКО и BESCO. Медийни партньори са водещи български електронни, печатни и онлайн издания.
Последвайте businessnovinite.bg в INSTAGRAM
Последвайте businessnovinite.bg във FACEBOOK
Последвайте businessnovinite.bg в LINKEDIN
Фискалният съвет коментира държавния бюджет
Санкциите са за непочистени пътища при снеговалежите миналата седмица
Писмото е изпратено до ЕК и ЕЦБ