Подготовка на онлайн магазина ви за Black Friday - доказани съвети и възможности за по-голям приход

БГ Бизнес

Една добра подготовка обаче може бързо да оправи нещата

Black Friday бързо се превърна в една от най-важните дати в годината за всички онлайн магазини. Но подготовката за самия ден носи изключително много стрес и притеснения.

Една добра подготовка обаче може бързо да оправи нещата. В тази връзка по-долу споделяме с вас няколко полезни съвета, които сме сигурни, че ще ви накарат да сте добре подготвени и да приложите различни възможности за по-голям приход.

Тествайте вашият онлайн магазин

По време на Black Friday се наблюдава рязко увеличаване на трафика. Едно от първите неща, които да направите, е да проверите дали вашият хостинг ще се справи с увеличения трафик. Прекалено многото заявки наведнъж могат да доведат до срив в сайта ви, затова е добре да тествате.

А ако обмисляте да смените вашия доставчик или плана, на който сте, то ви препоръчваме да изберете стабилен VPS сървър, който ще ви осигури достатъчно ресурс, за да се справи с увеличаване на трафика, както и високо ниво на защита, така че да предпазите себе си и вашите клиенти от кибератаки.

Създайте банери, които въздействат

Един от начините да кажете на вашите клиенти за изгодните оферти, които предлагате за ограничен период от време, е като създадете впечатляващи банери с въздействащ и креативен дизайн. Имайте предвид, че потребителите ще посещават сайта ви от различни устройства, така че е важно да помислите за банери, които ще изглеждат добре от десктоп, таблет или смартфон например.

Вдигнете шум за предстоящото събитие

Обявяване на предстоящия Black Friday и за това, че ще предложите страхотни оферти на вашите клиенти, ще подготви клиентите и ще ги накара да бъдат нетърпеливи за предстоящия ден.

Можете да започнете да вдигате повече шум чрез имейл кампания, банери за вашия сайт, както и чрез реклама и публикации в социалните мрежи. Колкото по-бързо действате, толкова повече потребители ще разберат за това.

Напомняйте за изоставени колички

Според проучвания, направено през 2014 година,  по време на Black Friday процентът на потребителите, които са се регистрирали, но са изоставили количките си пълни, е бил около 65%. Цифрата е значителна, което означава, че не трябва да пренебрегваме този фактор.

В тази връзка ви съветваме да напомняте на вашите потенциални клиенти за това, че са забравили своята количка. Това е възможно чрез пускане на имейл с напомняне. За целта има плъгини и инструменти, с които можете да автоматизирате този процес.

Обърнете специално внимание на мобилната версия

Днес едно от най-важните неща е сайтът ви да е mobile-friendly. Данните от различни проучвания сочат, че с всяка година се увеличава процентът на потребителите, които са пазарували през техния смартфон по време на Black Friday.

Тенденцията от своя страна е този процент все повече да се увеличава. Затова е много важно да обърнете специално внимание на мобилната версия и на това как изглеждат банерите, продуктовите страници и това каква е скоростта на зареждане.

Създайте маркетингова кампания по имейл

Имейл кампаниите днес са сред работещите маркетинг стратегии за голяма част от бизнесите. Затова ви съветваме да изготвите кампания, с която да споделите на вашите потенциални и лоялни клиенти за предстоящите специални оферти по време на Black Friday. По този начин можете да ги насърчите да пазаруват именно от вашия онлайн магазин.

Достатъчно бърз ли е вашият онлайн магазин?

Въпреки, че вече го споменахме, то отново ще наблегнем на това, че за сайтовете за електронна търговия едно от най-важните неща е именно е скоростта на зареждане и по-конкретно това да е бърз.

Днес това е от решаващо значение при избора на онлайн магазин, от който потребителите да пазаруват. Ако вашият сайт зарежда изключително бавно, това може да доведе до отказване на потребителя да пазарува от вас. Именно затова ви препоръчваме да тествате и да откриете причината затова сайтът ви да е бавен.

Защитете сайта си

И не на последно място по важност осигурете достатъчно добра защита на вашия сайт. Онлайн магазините са подложени на какви ли не кибератаки. Работата с лични данни като имена, дати на раждане, номера на дебитни и кредитни карти прави уеб сайтовете привлекателни за злонамерените лица.

В тази връзка ви препоръчваме внимателно да избирате вашият доставчик на хостинг услуги, както и вида хостинг, който избирате. Един от най-добрите начини е преминаването от HTTP на HTTPS. За щастие днес броят на сайтовете, които използват SSL криптиране значително нарасна.

*Материалът е изготвен със съдействието на рекламодател

Последни публикации

Бизнес Видео Подкаст