![](https://img.cms.bweb.bg/media/images/286x161/Jul2024/2113362313.jpg)
SoAlive Music Conference се завръща с второ още по-вълнуващо издание
Ясни са първите участници в тазгодишното издание на най-голямата музикална конференция на Балканите
Каква е идеята на новите платформи на булевардите?
50 броя паркоместа по-малко ще има след пълния ремонт на бул. "Патриарх Евтимий" в столицата. Това каза общинският съветник от ПП-ДБ-СС Стефан Спасов пред БНТ. По думите му това е незначителен процент от общо 3300 места в района, а така ще се компенсират и живущите в района.
На спирките на булеварда са изградени специални платформи, които трябва да улеснят качването и слизането от градския транспорт. Реорганизацията на движението обаче има и своите критици и предизвика спорове между софиянци.
Промените на бул. "Патриарх Евтимий" започна преди две седмици, като първоначално бе обявено само преасфалтиране. Към днешния ден ремонтът включва изграждане на бус лента и две велоалеи, като на пътя остават две активни ленти за движение на коли и една лента за спиране.
Улица "Фритьоф Нансен" също ще стане двупосочна, като една от трите ѝ ленти ще води от бул. "Черни връх" към "Патриарх Евтимий". В момента улицата се преасфалтира.
Недоволство предивзика и новата организация по бул. "Витоша", където активните ленти за движение също станаха две, а в останалите вече са предназначени за косо паркиране.
Косото паркиране е единствената законова възможна организация на движение, посочи Спасов пред БНТ. Той обясни, че перпендикулярното паркиране няма да увеличи броя на местата, а и в случая е невъзможно, защото габаритите на булевард "Витоша" не позволязат то да се извършва спокойно.
Ясни са първите участници в тазгодишното издание на най-голямата музикална конференция на Балканите
Министерство на енергетиката е готово с оценката на ВЕИ проектите
От соларни кани за вода до часовници, захранвани от лимон, тези предмети ще намалят сметките ви