
Българското дружество за връзки с обществеността отличи най-добрите комуникационни кампании с PR Приз 2025
Водещи експерти обсъдиха влиянието като ресурс в битката за обществено доверие по време на ПР Фестивал на БДВО „Игри на интереси“
Сегашната стачка на шофьорите в София показа, че градът няма алтернативен транспорт
Асоциацията за защита на потребителите (АЗП) настоява държавата да разреши Uber и споделеното пътуване заради транспортната стачка в София.
Оттам напомнят, че преди години България официално е забранила чрез закон споделеното пътуване и използването на приложения като Uber, Bolt, Freenow и други подобни, като отправя спешен призив към депутатите в Народното събрание да позволят на световните компании в този вид транспорт да се завърнат в страната ни. Затова трябва да бъде променен Законът за автомобилните превози.
"Със сегашната стачка на шофьорите в София стана ясно, че градът няма алтернативен транспорт. Така лъсна монополът на таксиметровите компании, които също нямат достатъчно коли, и изпитват недостиг на шофьори", заяви председателят на АЗП Пейо Майорски. Според него те имат протекция от определени политически партии и политици.
Забраната на приложенията за споделено пътуване в България е лошо за българската икономика по следните причини:
"Забраната на Uber и другите подобни фирми в България ограничава избора на потребителите“, коментира Пейо Майорски. Асоциацията възнамерява да сезира за проблема Европейската комисия и Европейския парламент.
Майорски допълни, че от една година се усеща, че едната таксиметрова фирма на Летище София, не може да обслужва българските пътници и чуждите туристи. Постоянно има недостиг на таксита на двата терминала на летището.
Той допълни и че държавата и Летище София не могат да решат проблема с фалшивите таксита и постоянно получават сигнали от чужди туристи за цена от 60 лв. за превоз от аерогарата до центъра на града.
Последвайте businessnovinite.bg в INSTAGRAM
Последвайте businessnovinite.bg във FACEBOOK
Последвайте businessnovinite.bg в LINKEDIN
Водещи експерти обсъдиха влиянието като ресурс в битката за обществено доверие по време на ПР Фестивал на БДВО „Игри на интереси“
Платформата е залята с обяви от този тип
Цените може да са до 44% по-ниски