
Популярна хотелска верига у нас продава част от портфолиото си с недвижими имоти
Сделката е част от стратегията на веригата да засили модела си на управление с минимално притежавани активи
Поредицата включва 10 епизода
bTV Media Group и Министерство на туризма стартират съвместно новата телевизионна рубрика „Да откриеш България“. Поредицата включва 10 епизода за разнообразието на туристическите възможности в страната и се излъчва от юли месец в сутрешния уикенд блок на bTV „Тази събота“ и „Тази неделя“.
Рубриката е част от целогодишната кампания на Министерство на туризма, насочена към популяризиране на българския туризъм. В специално създаденото телевизионно съдържание, зрителите ще открият палитра от теми като културен, винен и приключенски туризъм, събития и фестивали от културния календар, спа и уелнес, и др.
Неин автор е дългогодишният мултимедиен репортер на bTV Новините, Ладислав Цветков. Той е един от най-опитните фото и видео репортери в редакцията на bTV. Автор е на редица фотографски галерии, текстове, видеа без коментари, видеорепортажи и документални филми в тематичната рубрика за задълбочени разследвания и репортажи - bTV Репортерите.
Първият епизод, посветен на водните спортове и водния туризъм в Черно море, може да видите тук.
Сделката е част от стратегията на веригата да засили модела си на управление с минимално притежавани активи
Защо повечето търсят покупка на имот в нова сграда?
През 2024 г. размерът на брутния външен дълг е бил с 3,906 млрд. евро по-малко